{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Mads Rokkjær H
Mads Rokkjær H
Tilmeldt:
20. jun 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Isættelse af plasma-speedometer {{forumTopicSubject}}

Hey.
Jeg er ny her på forum. Jeg har lige købt et plasma-speedometer til min Hayabusa via e-bay i tyskland. Er der nogle kloge hoveder her inde, der har erfaring med udskiftning af dette, som kan forklare mig, hvordan det gribes an - er det svært? Hvor meget skal skilles ad? Findes der vejledninger til det nogetsteds?
På forhånd tak smiley
\Mads


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Isættelse af plasma-speedometer
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 279 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.660
    #1   21. jun 2010 Der findes vejledninger - både med til skiven og på Hayabusa forums verden over.

    Søøøøg og du skal finde...


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 279 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.660
    #2   21. jun 2010 Og velkommen til, forresten. :o)

  • #3   24. jun 2010 Hey.
    Og tak smiley
    Nu har jeg fået mit plasma-speedometer med nogle ledninger til....ønsker simpelthen hjælp til, hvordan jeg får det installeret.....har kigget på nettet og intet fundet og været inde på producentens hjemmeside og intet fundet, så jeg håber at nogle af jer kloge hoveder kan hjælpe mig med et link - og jeg har søgt, men intet fundet :-((
    Please.....jeg har ikke håndværkersnilde, men vil meget gerne lære smiley

    MVH
    Mads


  • #4   26. jun 2010 Hej igen
    Nu har jeg søgt og i to dage efter en vejledning til hvordan jeg skifter speedometer-skiver på min hayabusa, og jeg kan simpelthen ikke finde noget - der er heller ikke nogen vejledning med i æsken, så please....er der ikke nogle af jer herinde, der kan give mig et link eller har lyst til at øse ud af jeres erfaringer med at skifte dem?


  • #5   2. aug 2010 jeg har prøvet det før på en zxr 400.. skild huset ad( altså på motorcyklen) (: og så skal du have nålene af.. først skal du dreje nålen ned til sit "nulpunkt" altså vippe nålen forsigtig over pinden ved 0 km/t så den drejer ned til sit nulpunkt.. så mærker du retningen af ude på speedo huset så du ved hvor du skal sætte viseren på igen.. så er det forsigtig forsigtig af med viseren og den nye skive sættes på.. så samler du bare omvendt(:

    Her er også et link til en opskrift på det

    http://tachoscheiben.newtacho.de/information.php?pages_id=5?SESS=c686cbbbd1d14e8f08ec72d379db3b56

    Held og lykke og hver forsigtig med det(:!
    Håber det hjalp lidt ellers skriver du bare


Kommentér på:
Isættelse af plasma-speedometer

Annonce