1.262 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Fremstilling af glasfiber-sæde/bagende Fremstilling af glasfiber-sæde/bagende

Jeg skal have lavet en bagende/sæde til min Honda CB400. Det skal laves i glasfiber. Men det er ikke noget jeg har arbejdet med før. Og at lave en form til det, er heller ikke noget der ligger ligger til mit højreben. Så jeg ville høre om der er en der kan lave sådan noget, som også er til at betale.

Stilen skal være noget lig denne, så jeg kan montere nummerpladen lovligt.
(link fjernet)

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, så jeg kan komme lidt videre med maskinen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fremstilling af glasfiber-sæde/bagende
  • #1   24. jul 2010 hvis det er noget der skal laves her og nu er det da bare at betale sig fra det. har heller aldrig lavet en form før, men lavet en del glasfiber arbejde på båd og det er ikke svært at arbejde med. men det tager tid. tror jeg ville lave det til et vinter projekt. det kræver tid, spartel, pusse arbejde og maling for at det bliver rigtig pænt
    jeg ville nok lige cheke foto album for folk der laver sæder og bagskærme om. der er der nogle triks og lære.
    jeg ville starte med en tegning, bagefter tror jeg det er en masse flamingo der skal limes sammen, så tegne lidt på det inden der skal saves grov. snittes, files og pusses
    håber på der er flere der byder ind med lidt hjælp, jeg er udlært kok og har selv lavet lidt på min cykel, så det kan lade sig gøre
    go arbejdslyst hilsen thomas

• #2   24. jul 2010 Er det ikke blot et Stortz sæde du skal have fat i? Virker lettere end at begynde at fabrikere forme!

Prøv at google stortz og du skal finde!

• #3   24. jul 2010 Vil gerne betale mig fra det. Det var lidt planen. Har ikke tid og råd til at lave det forkert. smiley
    Men vil selvfølgelig gerne være med ind over processen, hvis muligt.

Men tak for svaret. Vil lige lure galleriet lidt igennem.

• #4   24. jul 2010 Kasper: Jamen det kigger jeg lige på når jeg kommer i nærheden af en computer. Takker

• #5   25. jul 2010 Lurede lige lidt efter Storz. Søgte både på Storz og Stortz. Men fandt ikke så mange sæder. Lidt til HD. Måske kigger jeg det forkerte sted.
    Men hvis der er nogen der kan henvise til færdigproducerede sæder i diverse afskygninger, som kan monteres direkte på CB400 four, så er jeg klar på det. Også gerne nogen der stadig kræver maling, samt sæde-skum.
    Men hører også stadig gerne fra folk der kan lave noget helt fra bunden.

Kommentér på:
Fremstilling af glasfiber-sæde/bagende

Annonce