1.262 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Fremstilling af glasfiber-sæde/bagende Fremstilling af glasfiber-sæde/bagende
Jeg skal have lavet en bagende/sæde til min Honda CB400. Det skal laves i glasfiber. Men det er ikke noget jeg har arbejdet med før. Og at lave en form til det, er heller ikke noget der ligger ligger til mit højreben. Så jeg ville høre om der er en der kan lave sådan noget, som også er til at betale.
Stilen skal være noget lig denne, så jeg kan montere nummerpladen lovligt.
(link fjernet)
Håber der er nogen der kan hjælpe mig, så jeg kan komme lidt videre med maskinen.
0 synes godt om
mar 2007
Følger: 36 Følgere: 81 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 1.079
jeg ville nok lige cheke foto album for folk der laver sæder og bagskærme om. der er der nogle triks og lære.
jeg ville starte med en tegning, bagefter tror jeg det er en masse flamingo der skal limes sammen, så tegne lidt på det inden der skal saves grov. snittes, files og pusses
håber på der er flere der byder ind med lidt hjælp, jeg er udlært kok og har selv lavet lidt på min cykel, så det kan lade sig gøre
go arbejdslyst hilsen thomas
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.186
Prøv at google stortz og du skal finde!
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 119 Svar: 787
Men vil selvfølgelig gerne være med ind over processen, hvis muligt.
Men tak for svaret. Vil lige lure galleriet lidt igennem.
maj 2009
maj 2009
Men hvis der er nogen der kan henvise til færdigproducerede sæder i diverse afskygninger, som kan monteres direkte på CB400 four, så er jeg klar på det. Også gerne nogen der stadig kræver maling, samt sæde-skum.
Men hører også stadig gerne fra folk der kan lave noget helt fra bunden.
Fremstilling af glasfiber-sæde/bagende