1.114 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Stafferinger med eller uden lak Stafferinger med eller uden lak
Jeg har modtaget Skiltemanden i Aidts forslag til nogle stafferinger på min Suzuki. Men en gang klarlak koster 2500 plus moms, så ville høre, om det kan betale sig at spare her? Det er jo alligvel en pæn sjat penge. Men hvor meget bedre holder stafferinger med klarlak?
0 synes godt om
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 126
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 463
Skal give godt 1500 for dem :S
Men hvordan bliver resultatet hvis jeg selv lakerer?
apr 2005
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 280
De fleste motorcykler har kun lak over mærkerne på tanken når de kommer fra fabriken af. Eller skal man op i de rigtig dyre motorcykler. Men ingen tvivl om at de vil være bedre beskyttet. Men de falder ikke af i istiden hvis de er sat ordentlig på. Prøv og tænk på alle de firma biler der køre rundt med mærker på. Og det er måske 1 ud af 100 der har lak over. Men vil ikke anbefale at du selv prøver at gi lak. Da det skal vandslibes først for at det binder ordentligt, og at du får alle urenhederne væk. Eller kan du lige krads det af med en negl.
/Stig
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 62
mar 2005
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 130
Jeg har været skiltemaler i 9 år og mit råd til dig er i tilfælde af at du vælger at give dem lak , at du SKAL bruge en maler der har prøvet det før med stafferinger , de stafferinger du køber har ikke den samme lim som dem der sidder på fra fabrikken og når lakken lægges på skal det være meget meget tynde lag af gangen for ellers koger limen og lakken op når de kommer i forbindelse med hinanden , hvis de stafferinger du har fået lavet har noget tryk/print på er der ingen anden udvej end at få dem lakeret , husk også på at folien/plasticen som mærkerne er lavet af arbejder , når de bliver varme udvider de sig og omvendt når det bliver koldt og en sidste ting......jeg kender ikke til noget lim som IKKE bliver opløst af benzin , når jeg tanker er det altid med en serviet klar til at tørre pistolen af inden jeg trækker den hen over tanken , så holder dine mærker længe.......skulle jeg vælge.......blev det uden lak fordi det er noget nemmere hvis jeg skulle finde på at ændre farve , streger eller motiv
ps: lad os se nogle billeder uanset hvad du vælger....
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
Jeg tro, at du kan få klarlakken klaret hos ham lidt billigere end de 2500.
Og så synes jeg ikke du skal købe ved skiltemanden - han er da vildt dyr? :S Jeg skulle have lavet 2x Suzuki logo til tanken, hvilket Skiltemanden skulle have 170kr for PR STYK.
Jeg fik lavet begge klistermærker (præcis samme slags og udseende) for 50kr ved William Skilte i Randers.
Simon
Stafferinger med eller uden lak