{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spejle ?
  • #1   6. okt 2010 Er ret sikker på at bar end spejle vibrerer mere. Samtidig er de mindre og gør det svært at se noget som helst i. Men igen, det vigtigste er jo om man kan se forlygterne fra en bil eller ej. Men om det er en politibil eller bare en almindelig mondeo tror jeg godt kan være svært at afgøre smiley

  • #2   6. okt 2010 Asger L

    det kommer an på hvor meget "forstyrrende/blinkende" blåt skær de forlygter har smiley

    Benjamin J


    tror nok man vil blive træt af barendspejle da det vil blive bredeste sted på cyklen (går jeg da ud fra) og der hvor jeg boede før var der ikke oceaner af plads til at få cyklen parkeret og ved at flappe de kåbe monterede spejle ind kunne det lige gå , tør ikke tænke på barend-monterede
    men har ikke prøvet så det er bare en ide jeg har om det


  • #3   6. okt 2010 Jeg har barend spejle, og er super tilfreds med dem! Der er mindre vibrationer i, end i de originale spejle...! Udsynet er selvfølgelig ikke nær så godt, men det er nu ikke langt fra. Man kan faktisk se en hel del i dem - og så er de jo lige liiidt pænere smiley Jeg har dem her på: (link fjernet)

    Hvis det kniber med pladsen, kunne du jo købe dem her: (link fjernet) De kan vidst foldes op.

    Hygge


  • #4   6. okt 2010 og så er der lige den med størrelsen på spejlene for at de er lovlige smiley

    De skal have en reflekterende flade på mindst 69 cm2.


  • #5   6. okt 2010 Jeg har lige købt et bar end mirror til min mille, jeg har før haft et på både min kawa og min TLR. og man ser fint i dem, det kan da være bedre end at se sine egne skuldre, sønnen siger godtnok det er tosset men det er min mc.

  • #6   7. okt 2010 dem jeg har kig på er disse her.

    (link fjernet)

    301-727

    Tror også jeg ender med dem smiley


Kommentér på:
Spejle ?

Annonce