999 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Hvad skal du lave her i vinter ! Hvad skal du lave her i vinter !

Så lige denne til salg som kunne være god til et projekt

http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1101321

Og jeg skal egenligt til at pelse en ZX10R , hvor jeg ikke skal bruge motoren ! og har da også en Black Bird motor til at stå

Det er kun fantasien der sætter grænser

Jeg har intet med anoncen at gøre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 6x gardinstangsbeholder 1.000 kr.
  • Skift af blandingsbatteri 1.000 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Kenwood røremaskine. Blender har sat sig fast 500 kr.
  • Reparation af skriveborde 800 kr.
  • Græsslåning 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal du lave her i vinter !
  • #1   14. okt 2010 Synd du bor i Østjylland, gad godt prøve kræfter med sådan et projekt!

Men mon ikke jeg har nok i min XJ?

• #2   14. okt 2010 nej det bliver heller ikke mig , det var sku mest til alle andre derude i de små værksteder !

• #3   14. okt 2010 Tror jeg har hænderne fulde med opgraderinger til Hondaen.

Er begyndt på at skrive huskeseddel nu - for glemmer sgu alle de ideer jeg får smiley

Så må vi se hvor mange af dem der bliver ført ud i livet

• #4   14. okt 2010 Det kunne da være genialt at bygge så´n en ellert ting om til at køre med en rigtig motor...

En skam man har fået købt hus endnu...

/ Bülow...

• #5   14. okt 2010 Har en R1'er fra 2000 som jeg er ved at gøre fin til næste sæson, plus en FZR 1000 exup som bare lige skal pusse lidt.
    Min garage makker har en Thunderace som jeg har lovet at skifte olie på og hjælpe med at pusse lidt om.
    Til sidst snakker konen og jeg om at købe 2 stk Yamaha fj 1100 syd for grænsen og sætte dem i stand, så vi har en hver. Men stadig kun på snakke plan.
    Så er der også lige min fars Suzuki GL 250 som virkelig trænger til en kærlig hånd.
    Så vinteren skal nok komme til at flyve afsted ;-)))

• #6   14. okt 2010 Jeg overvejer at købe en Mz/cz/cb/gs-et eller andet småt og så prøve at skilde sådan en ad, male og gøre ved. Bare for hyggens skyld smiley

slibe og male stel, motor og måske øve lidt spraymaling på tank osv - det skal nok blive sjovt smiley

• #7   14. okt 2010 jeg skla bygge ny motor i min toyota starlet KP60 og samle min ducati monster efter den er blevet malet :o)

• #8   14. okt 2010 Jeg skal finde og bygge en smart vindskærm på magna'en smiley

• #9   14. okt 2010 jimmy J: Ville sådan en Starlet ikke også være fin med en BB motor??

Jeg tror sku bare at jeg vil se om ikke jeg kan få min klar til næste sæson når nu jeg ikke har haft den startet i år!!

• #10   14. okt 2010 Michael: Jeg har en vindskærm fra min XJ, den skal koste billigt:oD

• #11   14. okt 2010 morten (fredericia) P

jo sikkert men jeg er sikker på den blir vildere med den nye motor end det en BB maskine kan levere ;O)

• #12   14. okt 2010 Det skal du ikke sige , det skal du ikke sige , jeg har måske nogen stumper , som kan sættes på
    Motoren var købt som reserve motor til min egen X-eleven så+ 250 bhp no problem

• #13   14. okt 2010 per E

hvis du kigger i det fotoalbum jeg lige har oprettet så kan du se bilerne

den grå skulle gerne enden med 250+hk på sug

den hvide en DEL mere med kunstigt åndedræt :o)

• #14   14. okt 2010 Jimmy
    Uden at lyde for klog , så vil det blive meget meget dyrt at lave 250 hk suge hk på den Toyota
    Tag en snak med Rene nede ved Turbomotor.dk han kender den bil 112%
    Roder selv lidt tuning
    www.kvikteam.dk

• #15   14. okt 2010 7. dec kommer cataclysm:-) Så skal der games haha.

• #16   14. okt 2010 per E

tro mig det ved jeg hehe :o) alle delene er købt så er klar over det BLEV dyrt ;o)

og kender godt rene men uden at skulle nedgøre nogen så syntes jeg han bruger for mange kina dele de er sikkert gode nok men jeg handler alt mit i usa når jeg er derover :o)

kan afsløre jeg har brugt 100.000kr på suge motoren indtil videre og skal først til at i gang med den :o) ja det er lidt sygt jeg ved det men vil bare ikke spare på noget og så stå med en knust maskine fordi jeg blev nærig :o)

• #17   14. okt 2010 Ja han sælger en del Kina ruller , men det er dem Brian og Åge bruger i deres gade øser
    Resten er vi enige om
    Jeg er selv ved at lave Danmarks måske kraftigste Hayabusa , hvor vi taler helt andre HK , og en del af de ting skal også skaffes hjem rundt fra hele verden

• #18   14. okt 2010 per E

de dele jeg har handlet til suge motoren er osse det mest seriøse projekt der er solgt til en 20v blacktop motor indtil videre men der går sikkert ikke længe inden der er en der lavet noget vildere :o)

jeg ved ikke helt endnu hva maskine der kommer i den hvide regner med en toyota altezza maskine men har gang i alt for mange projekter og er rejsemontør så er sjældent i DK så nu har jeg bestmet mig for EN bil ad gangen hehe

har osse en ducati monster der skal samles efter ombygning så PUHA jeg har nok at se til for man vil jo gerne have det hele ud at køre samtidig hehe

kan se på din side du har charger på din busa skal det forblive sådan eller kommer der turbo på den???

• #19   14. okt 2010 Ups ja sådan en har jeg egenligt også , nej den forbliver som den er indtil vider , den skal bygges helt færdig til Super Competions Bike , som den står nu yder den ca 320 hk , men har opgraderet den under vejs så er ikke helt sikker på ydelse , men der er også fjernet ca 50 kg miljø skrammel på den

Kommentér på:
Hvad skal du lave her i vinter !

Annonce