{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Suzuki intruder VS 700 {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan hjælpe lidt med noget info :
Jeg kunne godt tænke mig en anden forhjul på min intruder uden at forgaffel skal ændres.
Det jeg er ud efter er en ca. 16 tommer og bredere dæk.
Kan det lade sig gøre? Hvor? Pris? Takker på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki intruder VS 700
  • #1   9. jan 2011 Jeg er med på en lytter....

  • #2   9. jan 2011 16" fra Wildstar. Drej nye bøs og 2 mm af skiven i diameteren og en bredere bro. Ellers kig på thunderbike. Delene fra vs 1400 passer i kronrør, men gaffel er 39mm på vs 600,700,750 og 800 hvor den er 41 på vs 1400. Kig evt på ebay.de - markedet er ret stort for intruder dele.


  • #3   9. jan 2011 Du kan også bare tage original nav og få dem lavet i den type du vil have med nye ejer - i den type du vil have.
    Det har jeg gjordt.

    Så kan man også male navet eller forkrome det osv. inden man sætter ny fælg på.
    Se under mine fotoalbums - der skulle gerne være et sæt jeg har fået lavet igennem mit arbejde.


  • #4   9. jan 2011 * Fenris ( NEJ tak til Tupperware cykler) *
    Det ser rigtig godt ud det arbejde du har lavet, men jeg tør sku ikke begynde at skifte dem eger ud. De skal nok en pro. til sådan noget


  • #5   9. jan 2011 Ja - men det er der også folk der kan. Og jeg ville da gerne hjælpe dig hvis det er.Det er da bedre og billlgere at lave dem om - end at købe nye.
    Så man man også selv bestemme hvad type fælg, størrelse, brede, alu eller stål. krom eller pulerlka, rustfri eller krom ejer, med mønster eller normale, tykkere end standart osv.
    Jeg har 2 sæt til at stå - du kan bare kigge forbi og se dem. :O)


  • #6   10. jan 2011
    * Fenris ( NEJ tak til Tupperware cykler) *

    Det kan da godt være at jeg lige pludselig kigger forbi, da det er uden tvivl er en udfordring at prøve sådan noget. Eller når jeg når der til med min projekt, så kontakter jeg for hjælp.
    Desudan, " billigere " er kode ord nu til dags smiley


Kommentér på:
Suzuki intruder VS 700

Annonce