1.890 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Sandblæsning Sandblæsning

Jeg skal have malet min for og bagskærm, maler er fundet men det er i krom i øjeblikket så skal lige have det sandblæst først.. nogle herinde der kender nogle i Nordjylland/ Vendsyssel der er til at betale og ikk mindst kan gøre det "hurtigt" så maleren kan nå det inden sæsonstart..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sandblæsning
  • #1   4. mar 2011 Kan maleren ikke gøre det?
    Det plejer de i alt fald at kunne.

• #2   4. mar 2011 Hvor i Vendsyssel ???
    Der er en her i byen:
    Lars Hansen
    Hjortrimmenvej 3
    9362 Gandrup
    98 25 98 95

;O)

• #3   4. mar 2011 Lad nu være med at sandblæse, det skader mere end det gavner, tag og få det kemisk-renset det er mere skånsomt

• #4   4. mar 2011 er desværre fre vejle, ellers kunne jeg nok have hjulpet.
    www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=15698

• #5   4. mar 2011 Det er pisse træls alle de folk der begynder at rådgive en hvad men skal gøre og ikke gøre, hvad fanden????
    Når mand spørger til sandblæsning så er det fordi han har beslytet sig for det og har nok undersøgt i forvejen hvad og hvordan det skal ske....
    Desudan, spørger han ikke hvad men hvor ................ Held og lykke med SANDBLÆSNING

• #6   4. mar 2011 Jeg svare fordi det er tåbeligt at sandblæse så sarte ting, men ok der er mange der ikke tænker sig om

• #7   5. mar 2011 citat:
    "Når mand spørger til sandblæsning så er det fordi han har beslytet sig for det og har nok undersøgt i forvejen hvad og hvordan det skal ske"....

Og det er så langt fra tilfældet, at folk har spekuleret synderlig meget over deres løsninger.
    Derfor går man ind og spørger, og han virkelig har tænkt sig sandblæsning.
    Men bevares, lad ham da endelig SANDBLÆSE huller i godset.

Du må jo stå inde for resultatet!

• #8   6. mar 2011 Slap da helt af mennesker.......... Jeg snakker af erfaring, har næmlig selv sandblæst min egen MC projekt som kommer snart her ind.
    Jeg har ikke sandblæst huller i noget, ganske tilfredstilende resultat......

• #9   6. mar 2011 tak for svar allesammen.. Nu er jeg så ikk HAN men HUN.. smiley men fred være med det.. Grunden til jeg skrev SANDBLÆSE var fordi det var det min maler sagde.. Der er krom på nu og han ville godt male det men ikk på den overflade.. og sagde han godt ku få det gjort men ville ikk stå inde for resultatet.. Derfor spørg jeg til det.. Har aldrig fået noget malet der har været kromet først så hvad ved jeg.. smiley Måske det bare var bedre at skaffe nogle andre skærme der ikk er krom så og lægge dem her tilside..

Kommentér på:
Sandblæsning

Annonce