{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Hjælp søges! Hornet 600, hvordan? {{forumTopicSubject}}

Jeg står med en honda hornet 2002 som jeg skal have stylet.

Har fundet en bundkåbe (^bug spoiler^) på en tysk hjemmeside. Kan se at den først og fremmest skal lakeres, og at der så vidt jeg kan se ikke er boret huller eller noget til montering. Hvordan gøres dette?
Og hvor meget koster en lakering af kåbedelen mon?

På forhånd tak
Søren M


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges! Hornet 600, hvordan?
  • #1   19. mar 2011 ... Og hvorfor er det, at der ikke umiddelbart er opgivet en leovince udstødning til 2002 modellen?
    Jeg er helt grøn, så bær venligst over med min uvidenhed


  • #2   19. mar 2011 Hornet'en kan styles mega fedt, så det er bare om at komme igang. Kig i mit fotoalbum: http://motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5100
    Har stadig kvittering liggende på min bundkåbe, som jeg købte i Tyskland. Finder den i morgen, og skriver forhandler + pris. Den skulle bare males. Hullerne passede perfekt.
    Kan ikke svar på dit spørgsmål vedr. Leo Vince, men prøv evt. også at kigge på Micron. Det er fede potter. De kan fås hos www.holtugmc.dk - der er faktisk også en til salg her på mcg: http://motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=67140


  • #3   19. mar 2011 Søren - puds dit tyske grundigt af - eller bliv mester i Google translate !
    Syd for græsnen findes alt ml. himmel og jord til din Hornet.. meld dig ind i det tyske Hornet forum og kig dig lidt omkring ( http://www.hornet-home.de/forum/ ) og ta' det amerikanske med ( (link fjernet) selvom det 99.9% er forbeholdt 919'eren, så findes der tonsvis af tips og trix...!
    Og lige et lille aber dabei... få nu kørt nogle kilometer istedet for at jorde en million i bolt on parts, se tiden an og lige pludselig ved du bedre og mer' nøjagtigt hva du vil ha - og da du nu er så grøn Søren..hvordan ser din kæde ud ? brug heller penge på et sprit nyt DID kædekit og nogle prima dæk, istedet for at bling blinge din Hornet op..! og yes - det er rimelig morfar, men du kommer aldrig nogensinde til at køre bedre eller hurtigere med en Leo Vince - men det garanterer jeg dig for, at en ny kæde, gode dæk, 100 % iorden bremser får dig til.. så stik pistolen tilbage i hysltret Søren - og brug dine penge på sikkerhed og gode ture ud i det blå :o)


  • #4   19. mar 2011 Tusind tak for rigtig gode svar!

    Søren (Kbh), det ville være virkelig fedt hvis du skrev de oplysninger, det ville være en stor hjælp! Det lyder iøvrigt super med den bundbåbe, ville være rart hvis det bare passede med det samme.

    OY05 - Jeg tror du har helt ret i, at der er meget at finde syd for grænsen, det vil jeg undersøge. Og jo, der er helt klart ting der er vigtigere end udseendet, og det skal naturligvis i første række! Men når det så er på plads, så er det altså en rigtig fed fornemmelse at gå i gang med at finde dele og et look til cyklen, som man ved vil gøre den til noget helt specielt :o)


Kommentér på:
Hjælp søges! Hornet 600, hvordan?

Annonce