{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad synes i??
  • #1   27. jun 2011 Det er jo det værste fra begge verdener, både en kineser og en chopper på een gang.
    Men flot at at du har energi til at lægge så meget arbejde i den.


  • Dan P
    Dan P Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 116
    #2   27. jun 2011 jeg syntes den er fee´
    Har det helt rigtige look


  • #3   27. jun 2011 Det er jo smag og behag Tommy smiley Kineser er ikke godt, men der er heldigvis ikke meget kineser over den når jeg er færdig haha..
    Købte den faktisk bare så jeg havde lidt at øve mig på til jeg skal have en HD. smiley

    Mange tak Dan smiley Er dog ikke færdig med den endnu..


  • #4   27. jun 2011 Jeg ville ikke have mod til at prøve den.

  • #5   27. jun 2011 Så er det jo meget godt du aldig kommer til det Jan smiley

    Men igen, forstå formålet med købet..

    Den er jo som sagt bygget som en softail HD så derfor blev det lige netop den.. Og så fordi at at kvaliteten af denne model er en del bedre end det man har set før på markedet..


  • #6   27. jun 2011 hvad vi syntes er vel ligemeget - det er ligesom for sent smiley
    grundlæggende er cyklen generelt bare forkert og hvorfor ikke bare købe den større mc som er godkendt med 500cc.motor - for den der bliver bestemt ikke mere værd , og bestemt heller ikke nem at få synet den dag du bliver stoppet af en paragraf77 og indkaldt samt stel , bremser osv. knapt virker i forvejen : samlet set køreegenskaber der helt og aldeles mangler og med dobbelt så meget eller mere motor


  • #7   27. jun 2011 Kinøjser eller ej, den er pisse flot!

  • #8   27. jun 2011 Det kommer da an på hvordan du gør tingene..
    Men igen, formålet med købet er STADIG øvelse på ombygning. Det der er lavet er godkendt. Motorudskiftning skal selfølgelig også laves efter bogen hvis det er muligt.
    Det med at den bremser dårligt ved jeg på ingen måde hvor du har fra for det passer da slet ikke.. Den bremser langt bedre end så mange andre cykler.
    Men at den skulle blive mere værd pga. ombygningen har jeg vidst ikke sagt noget som helst om. Ved udemærket godt at det ikke er smart at smide en masse penge i den. Det er udelukkende for at øve mig i at bygge om jeg gør det..


  • #9   27. jun 2011 ja ja den kan da kun blive bedre end da den trillede af båndet i kina smiley


  • #10   28. jun 2011 Sørgeligt, at folk stadig har så meget mod en kinøjser... Rigtig fin cykel til pengene, og klar en tommel op herfra.. Held og lykke med den videre ombygning...

  • #11   28. jun 2011 han spørger jo om vores mening smiley

  • #12   28. jun 2011 Han spørger ind til ombygninge, ikke mærket.. mærket er underordnet i denne her sammenhæng..

    fed 1. gangs (går jeg udfra) ombygning..!


  • #13   28. jun 2011 Hej .
    Kineser eller ej ,så er det rigtig godt gået,ser s.. godt ud.
    Gert.


  • #14   28. jun 2011 Jeg har ikke noget mod kinesere kun mod dårlige køreegenskaber.
    Hvis den kun skal bruges til pynt, er det helt fint.


  • #15   29. jun 2011 Det er fint du har din mening Jan, tror bare ikke du ved hvad du snakker om angående denne model.
    Den her er i en hel anden klasse end andre kinesere..
    Det er stadig en Johnny Pag cykel som er HD bygger i US der har designet den, så helt ring er den nok ikke..
    Og er det dét med at det er en softail så er det jo smag og behag som med så meget andet..


  • Bertil A
    Bertil A Online Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 54 MC-er: 6 Emner: 63 Svar: 1.109
    #16   29. jun 2011 Jeg synes den er rigtig fin og vigtigst af alt at DU er glad for den og det kan man jo både se og hører du er..
    Man kan ikke sammenligne sådan en eller min for den sag´s skyld med alle de der modérne plastic raketter der kan kører 400 og æde sving i hårrejsende tempo, i stedet for burde man glædes over at folks smag er forskellig, det jo bla. det der gør det sjov at kigge på andres mc´er.


  • #17   29. jun 2011 Det er skide flot arbejde.

Kommentér på:
Hvad synes i??

Annonce