{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

rimstrips ved at slippe {{forumTopicSubject}}

Jeg har for et par måneder siden sat nogle rimstrips på min mc. Allerede nu er den ene af dem på fordækket ved at slippe langs kanten. Er der nogen måde hvorpå man kan lime den fast igen? Ellers skal jeg til at bestille nogle nye fra Spanien. Og hvis jeg bestiller et sæt, for jeg 4 stk, og det har jeg ikke brug for, da resten sidder lige så fast som da jeg satte dem på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rimstrips ved at slippe
  • #1   20. jul 2011 Måske du ikke har renset grundigt nok af inden montering...?

Pil dem af og sæt nye på, ellers bliver det aldrig godt

• #2   20. jul 2011 Har engang monteret lignende rimstripes, det var mere papir end folie. De holdt heller ikke længe

• #3   20. jul 2011 rengøringen af fælgen er nummer 1 - ellers binder det aldrig - Rim stripes kan typisk også findes i dk;) Jeg fandt mine i viborg:D

• #4   20. jul 2011 David: De rim strips jeg har på, er der ingen der forhandler herhjemme. Da jeg skulle købe dem, fik jeg bare at vide at de var udgået af sortimentet. Men producenten i Spanien havde ingen problemer med at sende dem til mig.

Bluemchenpfluecker #: Jeg vaskede hele cyklen inden og det er kun den ene strips der er ved at slippe. Måske jeg bare ikke har sat den ordenligt fast fra starten af....;-)

• #5   20. jul 2011 Heh:P

Det så i orden . men er bange for at det nok er en ny bestilling - for det ikke nemt at sætte pænt på 2. gang

• #6   20. jul 2011 Christian, bestil nogle nye - og ikke de samme, da det samme bare vil ske igen. Jeg har lige været igennem nøjagtig det samme på min racer......det startede med kanten på det ene af stykkerne, hvorefter de andre også begyndte på det hen ad vejen. Jeg havde gjort fælgene pinligt rene, så jeg er kommet til den konklusion, at det er rimstripes'ene det er galt med...... der er masser af forhandlere af det - bare google det eller prøve ebay.

Kommentér på:
rimstrips ved at slippe

Annonce