Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsx 600F
  • #1   8. aug 2011 Altså, at dømme efter billederne, er den rigtig fin og helt original.
    Der er LANGT i mellem de flotte originale af den model, så et godt råd fra mig, vil være at bibeholde den som den er.
    Den er meget mere værd i salgsøjemed som den står.
    Pas godt på den, og den vil være relativt nem at sælge igen, er jeg sikker på smiley

Havde det været en anden gammel, omlakeret F´er, havde det været lige meget - for de er ikke i særligt høj kurs...

• #3   8. aug 2011 Hvis jeg var dig, ville jeg surfe lidt rundt på Mcg, og kigge på de suzukier, der er samme årgang som din, så får du gode ideer er jeg sikker på.
    Når du så vil sætte styling ting på, så gem de originale ting og eventuelt sætte dem tilbage ved salg.
    M.vh
    Claus

• #4   8. aug 2011 Og behold blinklysene siger jeg. De er tidstypiske og passer til resten af motorcyklen. Iøvrt har de holdt i 15 år. Flere af dem til eftermontering er noget billigt bras som ikke holder ret længe.

• #5   8. aug 2011 kig evt på mine venners tidligere mc her http://www.motorcykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=16616 de fik lavet lidt om på den..

• #6   9. aug 2011 okay der er delte meninger lige som jeg selv syndes . smiley
    men tak for rådet af jer alle de bliver taget til eftertanke smiley

Kommentér på:
gsx 600F

Annonce