2.686 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Xenon Yamaha R6 hjælp. Xenon Yamaha R6 hjælp.

Hej mcgalleri. Har overvejet xenon på min R6. Nogen der ved hvad pære der skal i. Vil ikk til at skille cyklen af 2 gange for kig og montering.

Og ja skal nok købe et sæt der ikk blænder for meget og som bliver justeret rigtigt så drop jeres kommentarer med det blænder og hvor stor en idiot man er hvis man får det på.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xenon Yamaha R6 hjælp.
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.726
    #1   7. sep 2011 Det blænder og du er en stor idiot hvis du monterer det...

• Sajmon ™

#2   7. sep 2011 og du er naiv hvis du tror du bliver set mere...

• #3   7. sep 2011 Der sidder en H7 pære i begge sider. Så både fjern og nærlys er H7.

• #4   7. sep 2011 Sajmon pas dig selv hvis du ikk har andet og sige. Det for syns skyld og for bedre lys på cyklen. Ikk for bedre at bli set.

Tak for svaret Anders.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #5   7. sep 2011 Rasmus! Du må hellere høre efter hvad Sajmon skriver thi han er meget klog og ved alt! Næh, hvis du syns' at Xenon ser smart ud, så smid du det blot på cyklen - på lige fod med alle mulige andre styling projekter! Dog kan du med alm. pærer opnå "næsten" samme effekt som Xenon - Phillips har bl.a. lavet Philips Diamond Vision H4 5000K Xenon HID effect. Den findes mig bekendt også i andre H-typer.

Se forskellen her:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=37706

• #6   7. sep 2011 Takker hans.. Kunne oss være en mulighed med kun pære skift.. Så får jeg da ikk så mange uvenner som hvis det blev xenon smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #7   7. sep 2011 Arrgghhh... uvenner og uvenner.... smiley

Det minder meget om Xenon, men fordelen er som sagt, at du ikke skal rode rundt i dit el-system! Jeg hader at holde på den tyske Autobahn med et el-problem... så derfor minimal og helst så original installation, tak!

Forøvrigt giver de Diamond Vision et super-godt lys når du kører aften/nat... men skal du have noget som lyser endnu mere op, så skal du vælge: H4 Philips X-treme Vision +100% - de findes også i H7-sæt!

• #8   7. sep 2011 Tak for hjælpen.. tror det bliver de pærer.

• #11   7. sep 2011 Tak ricki og Kim. Godt At der er nogen der har samme holdning og smag smiley

• #12   7. sep 2011 Helt enig med Ricki og Kim. Det virker meget bedre end almindelige, og jo jeg prøvede også først og opgradere pærerne, men det kan slet ikke sammenlignes med det lys du får fra xenon.
    Og ud over at det giver meget bedre lys om natten, så viser undersøgelser fra England at man bliver set væsentlig bedre af bilister (google det Sajmon )
    Søg på youtube for at finde video der viser hvordan man gør det.. Det kan godt være lidt tricky, så du spørger bare hvis du kan have hjælp...

• Sajmon ™

#13   7. sep 2011 Jeg skrev det blot fordi det jo skulle overståes, i ægte MCG forum stil... :o)

Jeg er enig med Hans - vælg noget der ikke blænder, og samtidigt er lovligt, og som du får ekstra lysudbytte af.

• Sajmon ™

#14   7. sep 2011 Rune - Hvis det er så simpelt at finde på google, må du kunne finde det selv og poste linket her?

Man får mere lys ud af det, men det spredes i alle retninger - så det ekstra lys man får ud af det, blænder bare modkørende mere.

Det styrer folk selv - jeg kan bare ikke se grunden til man skal genere andre for sin egen falske trygheds skyld...

• #15   7. sep 2011 køb nogen fanzy pære for brian effekten, eller også kun monter xenon på fjernlyset, det er skide trælst at møde en klapskovl med ulovligt xenon en mærk aften på bøhlandet, specielt når man kører i en lav gokart som min.

død til ulovligt xenon!!!

Kommentér på:
Xenon Yamaha R6 hjælp.

Annonce