{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  XENON PÅ MIN ZX10R Lækkert !!
  • #1   25. maj 2006 Ser oooondt ud smiley
    Er det 8000 K?

• #2   25. maj 2006 du skal da vel have det i bagge lygter?

• #3   25. maj 2006 Har du været ude og trille med det i mørke? Hvis ikke - så glæd dig!

• #4   25. maj 2006 ja det er da billig geil.... he he virker nu osse ok på min

• #5   25. maj 2006 LÆS LIGE DET DER STÅR I ANNONCEN GLENN!! WideView er KVALITET!! det bedste på markedet, og jeg sælger dem for kun 1999,- normalprisen er 2800 plus moms for sådan et kit.

• #6   25. maj 2006 Læs evt alt om det i VMAX, det er gennemtestet og kun rost for kvaliteten! Der er solgt 100vis af kit til Vagbrugere på vagcars og HELT uden brok eller fejl på tingene!

Til jer andre, der er skam Xenon i begge lygter ;o) Har bare ikke tændt det lange lys på billedet ;o)

• #7   25. maj 2006 Det er 6000k, 8k og 10k er for mørkt mener jeg, og jeg har importeret Xenon som en af de første i DK, så kender kvaliteten på de forskellige kits her i landet!

• #8   25. maj 2006 Xenon sælger jeg jo selv ;o) Det koster 1999,- for et kit og det ER markedets bedste, der kan læses en del om det i det sidste Vmax blad der er udkommet. Det er kit fra WideView og det er SUPERKVALITET! ikke sådan noget kina som brænder af efter få uger.

• #10   25. maj 2006 Hej Jesper

Det ser kanon godt ud på din Kawa !!!

Hvad er der inkl. i et kit ? altså til begge lygter på en mc ?
    Der er desværre meget lidt plads i min topkåbe ved lygterne pga ombygning, så jeg er i tvivl om højspændingsboksene kan være der...
    Har du nogle billeder af monteringen ?

• #12   26. maj 2006 Kan også kun tilslutte mig til at wideview er det helt rigtige kvali. Aldrig haft probs. med det, men det ser nu bedst ud når det ligger i begge lygter ik' jesper! smiley troede at ZX 10 havde nærlys i begge paraboler

• #13   26. maj 2006
    Koster H4 med både kort og langt i samme pære også 2000kr ?

• #14   26. maj 2006 Kan også kun rose kvaliteten af wideview

Det har da indtil videre holdt til at sidde på min enstamper (Rigtig mange vibrationer!) og selv med kraftig regn, nattefrost og fugt har der endnu ikke været den mindste antydning af problemer.

Hvis man tvivler på at de kan finde ud af det med at skrue elektronik sammen hos Victec/Wideview, så må det da undre lidt, at de også laver eletronik til militæret efter militær specifikationer, hvilket stiller rimeligt høje krav til specielt lodninger og stabilitet ved forskellige ydre påvirkninger. Dermed ikke sagt at Wideview sættet lever fuldt op til disse, men jeg tror godt de ved hvad de laver dernede i kinøjser land smiley

• #15   26. maj 2006 Ja der kan Glenn jo se at det er kvalitet!! For se hvor mange herinde der også har købt WideView ;o)

Janus Jolding: På en ZX10R er der lang lys i den ene side og Nærlys i den anden.

Nikolaj K:
    H4 Bixenon koster 2499,-
    Alle andre kits 1999,-

J....... Sydsjælland: Der er til to lygter i et kit, med alt der skal bruges. Angående billeder af monteringen har jeg desværre ikke taget nogle, men det er bare at løsne den øverste kåbe, sætte pæren i og så finde et sted til boksén, og stripse diverse ledninger pænt ude i siden så de ikke kommer i kontakt med styret/gaflen. I min den ene side måtter der desværre mangler en skrue til et beslag til nogle relæer da boksen sidder der, men kåben sidder 100% som før. En anden god ting er at pakke boksen i en pose når den skal sidde under kåben på en mc, for de er godt nok fugttætte og kondenstætte, men ikke beregnet til direkte vand og vil dermed ire med tiden og brænde af hvis de udsættes for feks vask med en vandslange, eller kørsel i regnvejr.
    Christian, det er korrekt at wideview laver militært udstyr, og har gjort det gennem mange år! men det er ikke fra Kina ;o)

"Morten Rønde" kan evt bidrage med billeder af montereingen da han har købt nogle kit gennem mig ?? "Hayabusa" har også købt af mig, så måske han har nogle billeder ??

• #16   28. maj 2006 Desværre, det har jeg ikke lige en scanner tl at lave...

Kommentér på:
XENON PÅ MIN ZX10R Lækkert !!

Annonce