{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

Maling af sidespejle {{forumTopicSubject}}

Halløj.. jeg er ikke pisse dygtig til at male eller noget.. men jeg har den originale farve, fra da min moto blev lakeret og vil have mine sidespejle indfarvet!

Da det er en GSXR 250 er det sådan noget sort plast, lidt ru i det! Hvilken forbehandling kræver det? Skal det ikke affedtes eller noget inden jeg begynder at spraye?

Dertil hvor længe skal det ligge før jeg kan smide klar lak på`??

Er det en helt tåbelig opgave ?? jeg er ikke specielt uhandy, men heller ikke nogen maler?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling af sidespejle
  • #2   26. maj 2006 hvad jeg kan se så er dine spejle ikke malet før, så skal der en speciel grunder til. skal først affedets med cilicone fjerner og derefter slibes med fks 3Ms skrotbræt aldrig med sandparpir, kun hvis de er malet . Hvis du vil have et godt resultat så snak med en autolakker.

Kommentér på:
Maling af sidespejle

Annonce