556 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Honda CBR uoriginale kåbeset Honda CBR uoriginale kåbeset

Hej derude, jeg har en CBR 600F fra 1988.

Vil følgende sæt passe på cyklen?, hvis ikke, hvilke dele vil så?
http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-91-94-CBR600-CBR-600-F2-RR-ABS-REPSOL-FAIRING-01-/270432600665?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3ef70a0259

Det er lidt billigere end at skulle købe stickers+få malet cyklen.

Hilsen Frederik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda CBR uoriginale kåbeset
  • #1   15. okt 2011 Jeg har en kammerat der købte et sæt til hans F2. Det passede på den ene side, og fronten sad også rimelig. Men den til den anden side, bagenden og tankcoveret passede overhovedet ikke.

Det er vist som man er heldig til. De er meget billigt producerede. Søren var ikke heldig smiley

• #2   15. okt 2011 Det overordnede problem er jo, at min er en "F1" og kåbesættet er til F2 smiley .. Der laves åbenbart ikke uroginale sæt til en F1 .. Eller 1987-1989

• #3   15. okt 2011 Det passer ikke uden en masse tilpasninger. Men det kan kan lade sig gøre, du lægger dig dog ud med skat da det er et identitets skift, altså den prøver at ligne en nyere model. Men hvis du har modet er det bare at komme igang

• #4   15. okt 2011 husk også at find lygte, instumentering, kåbestativ osv fra en F2'er Alternativ kan du lave den naked,jeg fortrød aldrig skiftet. Bagfælg fra en F2 er også en god mod..

• #5   16. okt 2011 Det er identitets skift hvis du sætter et komplet kåbesæt fra en nyere model over på. Men fuck nu det, det er et stort arbejde, og koster, samt kommer måske ikke til at se godt ud. Så med mindre du har fået den, ville jeg med de brugt priser vi har, købe en F2'er i stedet, det er billigere

• #6   16. okt 2011 Og en kåbe er ikke cyklens identitet?? Umiddelbart vil jeg sige at det er en stor del af identitetten. Prøv at montere en goldwing kåbe og sideskjold på din og fortæl mig så den ikke har skiftet identitet

• #7   16. okt 2011 Netop derfor, den prøver at ligne en nyere model, man kan tilnærmelsesvis købe en der ligner, derfor må man ikke, Danmark når det er bedst, laver han den om så den ikke prøver at ligne noget andet må man gerne, efter hvad jeg kan klåge mig på, men i bund og grund kan de vel flue kneppe det så meget at du ikke må gøre en skid smiley Men helt ærligt hvor stor er chancen for der nogen sinde sker noget

Kommentér på:
Honda CBR uoriginale kåbeset

Annonce