{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LED til instrument købes hvor?
  • #2   7. mar 2012 Hvad størrelse er det præcist? Typisk hedder de T5 eller T10 hvor tallet refererer til pærens diameter.

Jeg er 100% sikker på at jeg har en god del hvide T10'ere tilbage og muligvis også enkelte T5'ere. Begge af wedge typen der spreder keglen en smule og giver et mere behageligt lys specielt til instrumentering.
    -Tror også jeg har en håndfuld grønne T5'ere tilbage - skulle jo bruge een til frigear's lampen smiley

De skal koste 15kr stykket men så betaler jeg også evt fragt.. sig til hvis jeg skal finde dem frem

MVH

• #3   7. mar 2012 det er denne type jeg har.. http://image.made-in-china.com/2f0j00ueYQwrbRbMoy/LED-Bulb-Lighting-T5-WEDGE-1LED-.jpg (billedet er hvad jeg lige fandt med google)

synes de virker mere robuste end dem med fatning af et stykke print, som jeg ikke selv synes specielt godt om.

• #4   7. mar 2012 Jeg giver en pære ud af hver og lægger dem sammen med en tommestok, så du kan se målene. Hvis det er de rigtige, så napper jeg 2stk af hver. Jeg skal ha mine watt ned på min MC, så jeg har mere overskud til en større forpære. Jeg skal også finde ud af hvordan jeg laver min stator om fra 2faset til 3faset, da jeg har en ekstra stator, som jeg kan lege med. Men det laver jeg et nyt forumindlæg omkring, imorgen. Jeg har lige fået 2stk NSR 125 for ialt 4000,- og der skal laves lidt på den.

• #5   7. mar 2012 Jeg køber ALT på Ebay.. Matronics osv tjener alt for mange penge på samme produkter

• #6   8. mar 2012 Det sider jeg har fundet fra USA, der kalder de den for #74 og det lyder rigtigt nok at T5 og T10 kunne svare til diameteren på pæren. Jeg takker for svarene og skal lige fixe stator/ensretter inden jeg smider penge efter LED.

Kommentér på:
LED til instrument købes hvor?

Annonce