2.478 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Jesper B
Jesper B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Lædervest med logo Lædervest med logo

heey alle.

jeg er ny her, så i må lige bære over med mig..

kunne godt tænke mig at vide hvor man kan købe lædervester og få lavet eget logo bag på, kan bare ikke finde nogle steder, kender i nogle firmaer eller private der kan gøre sådan noget smiley

håber i ved noget smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lædervest med logo
  • #1   15. mar 2012 En god ide er at søge hos bikerfonden . Så har man sit på det rene . Det skal man ikke men hvis man vil ha lidt fred og vise andre mcister respekt som kører med mærker er det en god ide . Ellers kan jeg varmt anbefale Annette fra fuglebjerg . Annbro brodering . Super dame , super service

• #2   15. mar 2012 Hold nu kæft din tegning, man skal sgu ikke spørge nogen om lov til at have en mærke på sin vest. Desuden er den slags mennesker der forlanger respekt lige præcis dem der ikke skal have den!

• #3   15. mar 2012 Tommy: Nu er der også 99% klubber der kører med mærker, og af respekt for disse, er det vigtigt at sørge for man ikke vælger navn eller logo der kan forveksles med deres.

Hvis det altså er et rygmærke trådstarter spørger til.

• #5   15. mar 2012 Hørt Tommy,

• #7   15. mar 2012 Helt enig Tommy.

• #8   16. mar 2012 Som jeg skrive så er det op til en selv . Man bestemmer jo selv. Er bare selv blevet stoppet af en 1% er som ikke var rar og sagde vi kørte med deres farver . Jeg gad ikke det pis , så jeg kontaktede bikerfonden . Og fik gjort sådan så jeg havde mit på det rene . Har ikke haft problemer siden . Logo eller rygmærke . Same same . Men stadig er hende Annette fra fuglebjerg dygtig . . Det var jo det du søgte . Det andet var bare lidt Info eller hjælp . Hvis man kan kalde det .

• #9   16. mar 2012 Jeg har en drage bagpå min dragt, ligesom alle andre der har arlen ness tøj... det er vel også et rygmærke så ? :P... "I demand respect!!"

Men forstår slet ikke der er folk der gider kører rundt med læderveste, så vil jeg sq hellere have en refleks vest på, det er mindre kikset efter min mening smiley

• #10   16. mar 2012 Det er jo smag og behag . Har selv kørt race men er gået over til chopper . Og synes selv klublivet er hyggeligt . Så længe det er på hyggeplan . Men som tidligere skrevet er det op til den enkelte at gøre som man vil . Synes det er plat at svine nogen til som evt kører med rygmærke . Eller for den sags skyld arlen Ness læderdragt .

• #12   16. mar 2012 Huum kan lidt se paa hvad firat skriver, at jeg skal have pillet mit 1 0/00 (promille) diamant af min koere jakke for ikke at blive opsoegt og taevet smiley ... Men ellers saa for at komme on topic, saa er der dragtdesign. Eller hende der kan brodere i aarhus omkring borggade ( hvis du er fra deromkring) .. Vesten kan nemt findes, bare google biker outfilt/cloth/gear/west og du skal finde smiley

• #13   16. mar 2012 Det gode ved Bikerfonden er jo netop, at folk ikke køre rundt med mærker der ligner hinanden. Så stor respekt herfra.

På den måde undgår man jo også, at kopiere noget der eventuelt har copyright.

Jeg mener det er No Name South Der håndtere ansøgningerne til Bikerfonden så du kan eventuelt tale med dem.

• #14   16. mar 2012 Problemet med bikerfonden er at de forsørger at bestemme over noget de ikke har mandat til. Hvis det var en åben forening hvor alle er valgbare og har stemmeret, så var det måske en anden sag. Men sådan en flok indspiste bikere der stadig lever i 70'erne hvor spaghettierne skulle have nogen på gokkeletterne, de skal sgu da ikke diktere hvad biker kultur er for mig.

• #15   16. mar 2012 Henvendelser vedrørende mærkegodkendelse kan rettes til patch@southbay.dk.

• #16   16. mar 2012 Hvis jeg skulle ha mærke på ryggen, så ville jeg kun tjekke bikerfonden, fordi jeg ikke gider ligner en der tilhører noget jeg ikke gør.

Jeg ville nok skrive
    "Kan du læse dette, så er kællingen faldet af "

Uoriginalt, men skægt.
    Og så toppe det med en "Grin Helmet" fra Tyskland, med ham der mooner dem der kører bagved.

• #17   16. mar 2012 Tommy, du har helt ret i dine indlæg.
    Ligesom der heller ikke er nogle der skal bestemme om man skal vade igennem Vollsmose med en "fuck Muhammed" t-shirt.
    Omvendt ville det nok heller ikke være særligt smart.
    Så kan man jo bare gøre op med sig selv, om man gider balladen.

God weekend derude smiley

• #18   16. mar 2012 Men hvis jeg finder den mest hærdede kriminelle bande i gellerup og får dem til at godkende min t-shirt så er det bare fino?
    Helt ærligt, den sammenligning holder jo ingen steder

• #20   16. mar 2012 Bikerfondens mærkegodkendelse omhandler kun rygmærker.

• #21   16. mar 2012 Først undskyld til trådstarter da mit svar ikke er omkring dit spørgsmål men til udviklingen af tråden.

Bikerfonden, som jeg har forstået det er der tale om at man holder styr på div. klub mærker såvel 99% som 1% klubber, dette for at undgå flere klubber køre med samme mærker.

Det kan jeg da ikke se skulle bringe nogen op i rød feldt at der forsøges at etablere et system til gavn for de MC Klubber der ønsker at køre med synlige mærker.

Tommy nu ved jeg jo natuligvis ikke om du har haft en dårlig erfaring med fonden siden du sviner Firat og kalder ham en tegning, bare fordi han svarre ud fra hans erfaring med emnet, men du virker sku noget oppe og køre.

Man må da respekter mc livets mange aspekter om man er enig i dem eller ej. Nogle er til klub livet andre til racer livet osv osv. men derfor kan man vel godt give et svar på et indlæg uden at blive svinet.

• #22   16. mar 2012 Tommy: Hvis du kan se at jeg nogle steder skriver at det er iorden, så tror jeg lige at du skal ta' 3. kl. endnu engang.
    Jeg giver dig derimod ret, hvis du ellers læser første linie (igen??)

Og for de tungnemme skriver jeg det lige igen: "Så kan man jo bare gøre op med sig selv, om man gider balladen"

• #23   16. mar 2012 man skal vælge sine kampe med omhu ! og hvis man vælger dem , synes jeg man skal gå helhjertet ind.
    Men at svine Firat til for hans info/orientering, synes jeg er lidt hen i hegnet.

• #24   17. mar 2012 Ja det er sku ikke pænt skrevet af dig . Prøver bare at hjælpe . Gav også navnet på en der kunne lave alt hvad man ønsker af mærker og logo . Men hvad for en tegning er jeg egentlig .

• Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    mar 2012

#25   18. mar 2012 heey alle.

mange taak for alle de svar, og hold da op hvor en diskotion det kan sætte igang ! -fedt.

det ene af mine spørgsmål var også hvor man kunne få det lavet, det var der ikke så mange der svarede på men dem der svaede må jeg se om jeg kan fidne nogle ..

stor taak !

• Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    mar 2012

#26   18. mar 2012 kan i nogle flere hjemmesider hvor man kan købe læderveste / og få lavet ens rygmærke logo klad det hvad du vil smiley

• #27   18. mar 2012 Annbro brodering i fuglebjerg . - Stone læder . Det er pålidelige steder . God service Pøj pøj med det

• #28   19. mar 2012 Ja det kan nemt gå op i hat og briller. Men prøv at kigge her:

www.broderi.dk

Kommentér på:
Lædervest med logo

Annonce