{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.614 visninger | Oprettet:

Skjold-sæt til kawasaki zx6r ninja {{forumTopicSubject}}

Dav.ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med disse skjoldsæt fra ebay. om der er tilpasning og om det er dårlig kvalitet.. ?

http://www.ebay.de/itm/Motorrad-Verkleidung-Fairing-Kawasaki-ZX6R-ZX636-ZX-6R-03-04-2003-2004-S1-/180730525104?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2a1460f5b0#ht_6380wt_922



Mvh Anders


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skjold-sæt til kawasaki zx6r ninja
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.649
    #1   22. mar 2012 Det kommer fra Hong Kong - så du skal nok regne med told og moms og gebyr, som plejer at være ca 60% af varens pris oveni.

    For et par år siden var der et par af mine kammerater som købte sådan nogle kåbesæt til deres baneracere, og pasformen var ikke god. Jeg kan jo ikke sige om det er blevet bedre med tiden, men et eller andet sted skal prisen jo afspejles...


  • #2   24. mar 2012 Hejsa.
    Der er ingen told / Moms og gebyr når det er solgt fra Tyskland, pasformen er nogenlunde.
    Påregn dog en fragtpris


  • #3   24. mar 2012 Jeg overvejde selv på et tidspunkt at købe et kåbesæt der ude fra, men blev på det kraftigste anbefalet ikke at gøre det, da de meget sjældent passer i formen og så skal man selv til at tilpasse den, og det kan meget nemt blive noget lort. Derfor gjorde jeg det ikke.

  • #4   24. mar 2012 det er ikke solgt fra tyskland der står i annoncen:
    Artikelstandort: Hong Kong, Hong Kong
    så der kommer told og moms på


  • #5   24. mar 2012 Problemet med Kina-kåber er, at man aldrig helt ved, hvad man modtager, 2 identiske kåber fra samme leverandør kan være vidt forskellige i pasform.

    Niveauet går fra komplet ubrugeligt til so-so OK, aldrig sammenligneligt med org. dele. Når det er skidt, så er det stort set umuligt at tilpasse, der vil være spændinger i kåben, der gør, at delene kan revne/flække, og lakeringen bølger. Desuden er der også et større værditab ved salg, end med org. kåbedele. Alt i alt afhænger det stærkt af de forventninger man har, og hvilke krav man stiller. På en nyere dyr cykel, vil jeg personligt fraråde det, på en ældre billig lidt træt cykel, kan det måske være en overvejelse værd, hvis man har meget svært ved at source org. dele.


Kommentér på:
Skjold-sæt til kawasaki zx6r ninja

Annonce