854 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Kopi af pazzo, erfaringer? Kopi af pazzo, erfaringer?

Jeg overvej disse til biken:
http://www.ebay.co.uk/itm/Clutch-Brake-Levers-Yamaha-YZF-R1-R6-FZ1-FZ6-Fazer-/280525178801?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item41509a87b1#ht_8185wt_1055

Men er kvaliteten ok eller er det noget shit?

Syntes ikke jeg gider at købe titax/pazzo, da det ikke er en keeper cyklen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kopi af pazzo, erfaringer?
  • #1   29. mar 2012 Køb dem i kopi.. ingen problem og i fin fin kvalitet... I min verden er det spild af penge at gå efter det originale... smiley

• #2   29. mar 2012 ja, med mindre lortet knækker

• #3   29. mar 2012 jeg køre også med de billige de er fine og skulle man være uden for at et går tykker så græder man ikke snot over det. da de max koster 300kr for et sæt smiley

• #4   29. mar 2012 Har præcis dem, det er helt i orden kvalitet dog er de lidt løsere i samlingen end pazzo som er helt tight. Syntes de er alle pengene værd

• #5   29. mar 2012 De knækker sgu ingen steder... Du kan roligt købe dem. Har kørt med kopier på to af mine maskine og det er en fin kvalitet, set i forhold til prisen.

• #6   29. mar 2012 Jeg har præcis samme model liggende 1 meter fra mig.. (ikke fået monteret dem endnu)
    Men er positivt overrasket over kvaliteten.!! - So fare..

Bare læs lidt op på dem.. For nogen er CNC made og andre er af ren alu.. Og tror ikke det er sjov at lave en hård opbremsning med ren Alu..

• #7   29. mar 2012 Dem du linker til det! er samme køber jeg har købt mine fra.. Så det er CNC og godt lavet...

Det tog en små 3 uger før jeg fik dem.. Og så kom de i deres egen lille fine specialt lavet pose med the2wheelse logo.. Så de gør lidt ud af det de kinøjsere.

• #8   29. mar 2012 allan nibe: hvis du har behov for en hård opbremsning og for bremse grebet knækker, er dit mindste problem nok de 300 kr .....
    har selv købt et sæt kopi pazzo greb, bare for at se kvaliteten og det er umuligt at se forskel

• #9   29. mar 2012 Den eneste forskel i umiddelbart efter min erfaring vil kunne finde er på de små justerings-dimser. De kan sidde lidt løst og kan springe ud af det yderste hak. Ikke at det har en daddel til forskel...

• #10   29. mar 2012 Titax mister farverne på justeringsknapperne

• #11   29. mar 2012 Rigtig god kvalitet

Har selv købt et par Kina greb og blev overrasket over den fine kvalitet. Materialet de er lavet i skulle være det samme som Titax, pazzo. Så de penge man sparer kan jo bruges på andet gejl. smiley

• #12   29. mar 2012 Melder mig til flokken med kopi greb, og kvaliteten på dem jeg har er der sgu ikke en finger at sætte på.
    Og skulle du rykke så hårdt i bremsen at den skulle knække (hvilket hvis er umuligt) ja så tror jeg sgu ikke et knækket greb er det der bliver dit endeligt;o)

• #13   29. mar 2012 Takker, har bestilt et sæt korte blå

• #14   29. mar 2012 Har kopigreb på min TLS og havde det på min Hyo. Har været helt tilfreds med kvaliteten

• #15   29. mar 2012 jeg har taget mange med hjem fra thailand og de virker og holder farven

• #16   30. mar 2012 Det virker bare, kørt med dem flere år, og har et par liggende til fortoldning lige nu smiley

MEN en ting (til jer alle!!)
    fjern låsemøtrikken under justeren, på mine, havde den slet ikke fast i låse delen af møtrikken, på med locktite, og spænde den ind!!

gjorde jeg med alle skruerne. det ENESTE der var galt med dem, og den "nye" ejer har nu lørt med dem i et år!

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

Emner: 17 Svar: 454
    #17   30. mar 2012 MINE KNÆKKEDE!

(det med småt: Det var lige dér hvor de skulle knække for ikke at ødelægge masteren når cyklen lander på grebet)

Jeg er også ovenud tilfreds med kvaliteten. De er overraskende gedigne og vellavede. Og et nice touch med de små lommer de leveres i og det hele pakket i en gaveæske...
    Ved godt at de har planket designet - men det er sgu da utroligt at de kan sælge et sæt for 203kr inkl. fragt fra Hong Kong - og stadig tjene penge på det.

• #18   30. mar 2012 Nick S -

"CNC made" er måden de er lavet på og IKKE matrialet. De er alle sammen lavet af aluminium, men måske af forskellig kvalitet, f.eks T6 som i det tilfælde der er vist i annoncen

CNC er er Forkortelse på af "Computer(ized) Numerical(ly) Control(led) (Computerstyret Numerisk Kontrolleret), og referer til produktionsmaskiner, der ved hjælp af en computer kan fremstille mange ensartede komplekse dele i metal og andet materiale "

• #19   30. mar 2012 Har osse købt mine i Hong Kong land, dog købte jeg modellen der kan justeret fra shoorty til alm længde og foldes, men er yderst tilfreds

• #20   30. mar 2012 Er yderst tilfreds med mine, med den ene undtagelse at elokseringen er lidt ringe så de mister farven. Men det er der jo råd for når man selv laver den slags til dagligt smiley

• #21   30. mar 2012 Hvor lang tid tog det og få dem hjem efter i havde bestilt?

• #22   30. mar 2012 Findes disse til GS500e '89? Jeg synes ikke lige jeg kan finde dem.

• #23   30. mar 2012 Jeg har installeret mine i dag.. Og er fuldt ud tilfreds med dem..

Det tog en ca. 3 uger før jeg fik dem hjem.

Kommentér på:
Kopi af pazzo, erfaringer?

Annonce