{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Div styling til gammel 600f katana {{forumTopicSubject}}

Halløj

Jeg vil starte med at sige jeg har søgt i forum i 1 times tid og set på mange links men der er mange sider hvor de har til 98 og frem, men meget lidt til min fra 1995.

Jeg leder efter lidt forskelligt, måske også et par gode råd af jer dejlige kyndige folk smiley
Her er en lang oversigt af hvad jeg prøver at finde ud af.
På forhånd tak fordi i altid er så venlige.

Jeg prøver at finde både brugt og nyt:
Blinklys der ligger inde ved kåben (kender ikke specefikt navn, but you get the point).


Gode råd til:
Vil gerne ha fjernet noget af bagskærmen, den går ret langt ned også har den nummerpladelys i en ekstra grim klods under baglys, det vil jeg gerne ha til at se lidt federe ud.

Standard udstødning der sidder på lyder lidt som min 5 gearede kreidler for 15 år siden med det store tun smiley
Hvad ville være smartest i længden, tænker er kompromis mellem pris, fed lyd og ydelse.
Har ingen anelse om hvad der giver mere ydelse og ikke.
Men et godt råd med hvad jeg skal kigge efter.
Vil også gerne have 4 i 1 istedet for 4 i 2.

Luftfilter, kan det betale sig med K & N eller andet lignende ? ville det være bedst med et filter inde i eksisterende kasse eller noget der sidder på hver enkelt karb ?

Nu har jeg læst lidt reviews og andet, der er bla. en gut der siger at 5w-40 er bedst ihvertfald for ham fordi olien bliver hurtigere varm og hjælper lidt i mellemområdet.
Hvad anbefaler i ?

Har også læst adskillige der skriver om forskellige størrelse tandhjul, de skal snart skiftes så overvejede om det var noget for mig.
Må dog indrømme den kører fint som den er, den kunne dog godt få lidt mere hjælp i mellem området.

Der er en del bolte osv. jeg gerne vil skifte fordi de har en smule overflade rust nogle af dem, vil i anbefale locktite eller andet når de bliver sat i også måske noget klar tectyl på alle overflader der kan få lidt overflade rust.

Jeg tænker at mange ting såsom udstødning vil jeg nok prøve at finde billigt brugt herinde ellers på ebay.


Hvis der er nogen der ved om der er nogle sprødere dele der passer over fra nyere model kunne det være fedt.
Om noget fra en 98 passer over for der er en del dele der ser bedre ud.


Er der andre gode ideer til styling optimering af min gamle kvinde indenfor en rimelig pris så smid endelig løs.

Tusind tak fordi i ikke svinede mig til og for god omgangstone smiley

Happy Sunday


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Div styling til gammel 600f katana
Kommentér på:
Div styling til gammel 600f katana

Annonce