{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

Blackbird modifiering for en ny bagende, kender i denne her BB? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Jeg sad idag for at finde lidt inspiration til min solort og mine chrom fælge og jeg faldt over denne Blackbird under Google søgning.

Min personlige smag WOW total fed bagende med lys og lykter, sammen med de større chromfælg. men hvordan har man lavet dette? Har kun fundet det ene billede af cykeln, den som n ser på link til min photobucket mappe her.. [IMG](link fjernet)

Men mit spørgsmål til jer er så dette. hvor mange ændringer skal der laves om fra orginal solsort, og har denne solsort også skiftet sin bagdæmper, exempelvis til en monodæmper eller lignende, eller hvad den så hedder, så at man kan sætte på et større baghjul, (ser ihvertfald ud som større en orginal).

Hvor stor pris kan man tale om at lave en sådan ændring. (Ved man i kan/skal kopiere, men man må jo lave lignedsinede justeringer ikke sant?

Dette er jo ikke noget som skal ske her og nu, jeg samler bare lidt inspiration til framtide sager smiley Elsker min solsort som Sportstouring, men må sige at denne bagende ser noget mer rå looks min mening. Hvad er jers?

mvh

Hans Dahlin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blackbird modifiering for en ny bagende, kender i denne her BB?
  • #1   1. jul 2012 Dødt link

  • #2   1. jul 2012 smiley prøver igen må ha noget med linkningen til Photobucket.

  • #3   1. jul 2012 Prøver igen med at lægge ind bilde i mit fotoalbum isted, se om det virkker bedre.

  • #4   1. jul 2012 Okay bilden/foto finder i under mit fotoalbum. Vil blive fjernet senare når jeg forhåbligen fået nogen gode svar/ideer til min egen solsort. Så OBS ikke min private BB på dette billede.

    Admin, håber dette er okay da jeg ikke lykkets med at linke bilde til photobucket, bilde bliver fjernet snarest muligt efter svarsmuligheder givet i tråden.


  • #5   1. jul 2012 Hans for helvede.. smiley
    Citat:
    Jeg sad idag for at finde lidt inspiration til min solort og mine chrom fælge og jeg faldt over denne Blackbird under Google søgning.

    Du kan squ ikke kalde en Kongemaskine for SOLORT!

    Ha ha....


  • #7   1. jul 2012 det er som tidligere skrevet en VFR 800 (en af de første årgange) der er sat over på birden ... det eneste der skal til ud over lidt anderledes bremserørsføring er at støddæmperen er forskudt en smule til siden og at du derfor skal have laver et nyt hul til dæmperen i stellet eller ændre på svingeren så hullet i stellet bliver på sin plads ... ellers skulle svingeren passe i de originale ophæng. Men det skal være fra en af de tidligere 800 ere for senere blir svingeren flyttet frem og monteret på motoren og så er der slet ikke noget der passer sammen mere

  • #8   1. jul 2012 @ Brian,

    Hehe, det er jo bare mig og mine forklaringer. Du ved når man tænker på noget også skal man skrivet det efter bliver det jo altid noget andet smiley men sant konge kan vi da godt kalde den smiley Såååååå glad for min helt vildt!!!

    @Kasper K, Henrik V,

    Jeg førstår, men dog ser ud til at være en del arbejde i en sådan sag. Men tusen tak for oplysningen så blev jeg lidt klogere på sagen smiley :)

    @Magnus D,

    smiley den har jeg ikke set, må hellre få taget en lille kig, elsker inspiration se hvad som er muligt at lave. Serføligen alt kan lade sig gøre (næsten), kun spørgsmål om pengepung i mange tilfælden smiley men tusen tak for nyttig info smiley


  • #9   1. jul 2012 @Magnus D,

    Være det denne Blackbird du hadde i tankerne? hvis ja, så synes jeg ikke denne bagende er specielt køn hehe, men speciel er den da smiley

    (link fjernet)


  • #10   2. jul 2012 Manus D,

    Jo det er sant som du siger smiley


  • #11   2. jul 2012 Okay tusen tak allesammen for jer indlæg og svar. Vil som lovet fjerne bilde fra mit fotoalbum da denne Blackbird ikke er min egen.

Kommentér på:
Blackbird modifiering for en ny bagende, kender i denne her BB?

Annonce