Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xenon til GSXR fra 92
  • #1   18. jun 2006 Xenonkits laves ikke til motorcykler. Det er ulovligt at køre med.... For some odd reason...
    Det man gør, er at modificere et kit til biler. Først, find ud af hvilke pærer du kører med. I mit tilfælde var det H3 til kort og H7 til langt lys. Så købte jeg et halv H3 og et halvt H7-kit i England. Kittet består af en slags fatning, en pære og en ballast (modstand).
    Det var let nok at montere, krævede næsten ingen modifikationer.
    Der fulgte en monteringsvejledning med, men det er enkelt nok.
    Et helt kit koster omkring 2-3.000 alt efter kvalitet.

• #2   18. jun 2006 Med lidt held kører du med H4 pærere - det gør jeg. Så kan du nøjes med et helt sæt - det er lidt nemmere at få fat i.

Jeg har selv monteret mit i løbet af vinteren, så hvis du har spørgsmål kan du bare skrive smiley

• #3   18. jun 2006 Man kan også ændrer lysnettet og monterer to H4 pærer.
    Det kræver lidt mere snilde men så har man to lygter samtidig. Det ser pænere ud.

• #4   19. jun 2006 Prøv denne side...
    http://www.xenonkits.dk/
    Som de andre skriver, laves det mest til biler, men find en kammi og del et sæt med, så er prisen overkommelig.

• #5   19. jun 2006 Har selv xenon på min og kan kun anbefale wideview, hvis du vil have noget af rigtig god kvalitet, som kan holde til al slags vejr, rystelser osv på en mc.

Du kan købe det til samme pris som for de billige sæt, hos www.boxpower.dk

• #6   19. jun 2006 min kører med to stk H7 og det sæt kostede 1500 og virker perfekt

• #7   19. jun 2006 Har et par WideView Xenon kit i H1 8000k og H7 8000k, og de samme i 6000k. jeg ikke får brug for til mit nye projekt alligevel. Dem der ikke kender WideViews uovertrufne kvalitet kan læse mere om dem i V max hvor der har været 2 sider med netop disse kits!

De er nye kit i original kasser og med fuld garanti, aldrig brugt.

Nypris er 2700 Kr per sæt.

De sælges for 1900 Kr per sæt.

INGEN BUD
    INGEN BYTTE
    FAST PRIS.

Jes123@ofir.dk
    41 55 16 00

Kommentér på:
Xenon til GSXR fra 92

Annonce