754 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Upgrade Upgrade

Jeg følger hver dag de forskellige emner herinde, og de mange fede svar. Derfor vil jeg lige høre, om nogle af jer har erfaring eller ideer til opgradere af min cykel. Vil gerne i løbet af vinteren, hvor den står i stuen smiley ha' lavet lidt. Bagende og forlygte fra nyere model. Maling eller polering af ramme og hjul. Men da jeg hverken er mekaniker eller maler har jeg brug for lidt hjælp ;-).
Go weekend til alle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Upgrade
  • #1   28. sep 2012 UPGRADE er et nyt program på tv2.
    Med simon tandlæge-bot.

Fakkertalt meget sjovt. Ring til ham smiley

• #2   28. sep 2012 Forende og bagende er sg et ok stort projekt.. For ikke at tale om at male stel.. Især hvis du ikke kan noget selv...

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #3   28. sep 2012 smiley hvorfor vil du ændre forlygten på en af de sejeste motorcykler overhovedet? Det er jo dens trademark smiley

• #4   28. sep 2012 Netop, hvorfor ændre nævneværdigt på en flot standart cykel? Min helt personlige smag naturligvis.. Jeg kan ikke fordrage når folk polerer fælge eller rammer.. Men det er jo bare min smag. Men når det så er sagt er fælge da en smal sag, dem kan man jo sagtens selv pille af og så forbi en autolakerer med dem, de burde kunne polerer op i en ruf. Pøj pøj med vinter-projektet!

• #5   28. sep 2012 Riv alle kåber af, og byg en fed fighter.. Kåber er for tåber, fighter er knejte;). Eller nogen i den dur:). Held og lykke:)

• #6   28. sep 2012 Den er jo pisseflot som den er?

Det eneste jeg ville ændre var håndtagene, blinklysene og vindskærmen. Tilbage til standard smiley Men smag og behag...

Kommentér på:
Upgrade

Annonce