{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Male mc'en
  • #1   10. jan 2013 Hvis det er den farve du vil have så spring igang. Der vil helt sikkert komme indlæg med at den taber værdi og den bliver svær at sælge osv osv men er selv af den mening at min cykel skal være som jeg vil ha den om den så bliver sværer at sælge eller ej smiley det er min og jeg vil lave den som jeg kan li den:-) syntes du skal gører det samme det er jo din cykel og dig der skal kører på den
    Mvh
    Jan V.Press. IMC Jylland

• #2   10. jan 2013 Mal den med Plasti Dip med glimmer i, så kan du pille det af igen, hvis du bliver træt af den, eller skal sælge den.

• #3   10. jan 2013 jeg blev også nærmest skældt ud efter jeg havde lavet min første ferguson..... som alle de gamle sagde,,,, en ferguson er GRÅ..... men nu var det jo altså mig der skulle lege med den så... men bare igang. det er altid sjovere at ha noget man selv har sat præg på.

profilbillede
  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #4   10. jan 2013 +1 til at gøre det, hvis du har lyst smiley det er din motorcykel, og hvis du gør det smagfuldt og gennemført, vil det helt sikkert også være en køber til den senere.

• #7   10. jan 2013 Jacob b.... he he , fint så kommer jeg foran smiley

• #8   10. jan 2013 Skal nok blive fed, prøv tjek min gamle kawa zx6r inde på min profil, den er hvid perlemor smiley
    Nej, det lignede ikke en politi mc
    Nej, den taber ikke værdi.

profilbillede
  • #10   10. jan 2013 Den er da ikke stor smiley

får klart på skrift at den IKKE er skadet inden maling fra forhandler

regner med den kommer til at se sådan ud :

profilbillede
  • #11   11. jan 2013 Alle mine alarm klokker ringer også så snart den har fået en fuld omgang maling. Og sælger ikke kan forklare hvorfor, hvordan eller hvornår..

Du skal bare ta et par billeder af den med dagens avis foran et par af dem.. Og så et par billeder foran maleren. smiley og efter.. Så der er dokumentation på at den ikke er blevet malet for at skjule noget..

Desuden syntes jeg det er et pisse flot billede af den i hvid der smiley Næsten prof P.S jo.. Men syntes faktisk den blev helt flot i hvid og carbon!

Kommentér på:
Male mc'en

Annonce