{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.416 visninger | Oprettet:

Vinterprojekt GSX 600 F. 98 {{forumTopicSubject}}


Jeg er gået i gang med mit aller første vinterprojekt på min Suziki GSX 600 F 1998

Jeg har pillet alle plastik dele af den og fælge og forgaffel, planen er at min forgaffel skal renoveres med 10% kraftiger fjedre i den
også skal gaffel og fælge en tur til glasblæseren og bagefter til pulverlakering... min bagsvinger skal også af og ha samme tur... den er også grim at se på!
Også vil jeg har den malet, men er i tvivl om den skal males i suzuki blå eller en fed sort... har set en mange til min egen på dba i sommers som var malet i en Audi sort ser rigtig godt ud

Men jeg har et spørgesmål... jeg hadet en del periodiske problemer sidst på sommeren, hvor den flere gange satte ud og kun kørte på 2 cylinder 1-2. flere gange gik der lidt tid inden 3-4 så kom igen og kørte fint i flere dage. men den sidste tur jeg kørte sidst i nov. stod jeg i kalundborg, hvor det begynder at pisse ned.. det stod ned i stænger og der var 104 km hjem, og ikke kunne køre hurtiger end 80 km/t.
Jeg kan ikke blive klog på om det er fugt eller om jeg har en dårlig tændspole der fucker med mig, eller hvad det eller kan være... nogle har været inde på at det også kan være et stel problem

Hvis der er nogle der kender en dygtig maler i københavn og omegen der kan male den til god pris så vil jeg meget gerne høre om det smiley
en af mine venner er ellers udlært autolakerer, men arbejder desværre ikke som maler længer og vi har heller ingen steder hvor han kan lave det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinterprojekt GSX 600 F. 98
Kommentér på:
Vinterprojekt GSX 600 F. 98

Annonce