Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Før og efter glasblæsning og en gang pulverlakering
  • #1   1. feb 2013 Ser rigtig godt ud! Det pyntede en del, isteder for alt det ir der er på dem!

få det hele monteret så vi kan se hvordan det pynter smiley

• #2   1. feb 2013 Tak smiley jeg går lige og venter på et kronrørs leje og andre små ting, men regner med at jeg går i gang med at skrue den sammen i næste weekend... skal lige ha lige en kammerat der skal gi stellet en gang med en dåse blanksort... bare sådan med let hånd, når jeg lige har taget det værste overfladerust. også banker vi lige de gamle kronrørs lejer ud med det samme

• #3   1. feb 2013 Rigtig flot

• #4   1. feb 2013 Hvad koster sådan en omgang??? og hos hvem

• #5   1. feb 2013 Rigtig flot.

Kan du ikke lave et album herinde.. Da det er et emne der ofte er oppe ? ( vi mangler et flot resultat at henvise til :-))

• #6   1. feb 2013 Det hele er malet for 1500 kr. og fælge, bagsvinger og forgaffelrør og den stang til bremsekaliberen og de 2 kødben er blevet glasblæst for 1100 kr. og forgaffelbro + de 2 hvor i mine håndtag skal side er blevet poleret for 300 kr.... men de er så ikke 100% men det var efter aftale... skulle de være 100% iorden. så ville de måske lige ha kosted 200 ekstra, de poleret dele har været en 5-6 processer igemmen. så man kan jo godt forstår at de koster lidt

• #7   1. feb 2013 #Brian jo da smiley jo det finder jeg lige ud af, så tager jeg lige et par billeder mere når der kommer dæk på i næste uge

Det er lavet nede ved karlslunde 27 km fra københavn

• #8   1. feb 2013 En du kender der har lavet det eller kørte du bare der ned og hørte på det ? Kan han evt. Også male hele cyklen ??

• #9   2. feb 2013 #Kenneth. min kammerat hadet fået poleret en cylinder til en RD 350 for et par år siden til en god rigtig godt pris. så jeg viste jo at manden var til at snakke med, og at han er super flink og da vi i sommers så sidder og snakker om de ting jeg vil ha lavet til vinter over en kop kaffe, fortæller min ven så om den her glasblæser og at glasblæserens nabo er maler og bla udføre pulverlakering, men han hadet ikke snakket med ham. så det kunne jo ikke være mere perfekt... så slipper man for at køre rundt med det. så i sommers kørte jeg derned og gik ind sage goddag og fik lavet en aftale med dem begge 2... fedt at de kan huske en når man kommer igen 4-5 måneder senere smiley de er rigtig flinke folk og det er hurtig levering. og efter aftale smider glasblæseren det over til maleren hvis det skal males, så man ikke skal til karlslunde bare for at gå mindre end 10 meter med sine dele i hånden

Planen er at han skal male min i Suxuki blå... samme farve som den her SV 1000 der står hos enghave. (planen var ellers at den skulle være blanksort, men tro jeg bliver træt af sort) men har ikke fået en pris på det. jeg får min kammerat til at hjælpe mig med at gøre det klart til at blive malet, for at holde prisen nede. min kammerat er udlært autolakerer.

Hvis man selv vil skaffe den maling, den skal males i, så samarbejder maleren med Sadolin Farveland i Glostrup. hvor de laver alt i autolak og kan lave farver i alle farvekoder og jeg mener man kan nøjes med at købe det man skal bruge mindst en liter.... det skal jeg lige ringe om, skal jo ikke ha 5 liter suzuki blå smiley men man skal tag et plast skjold fra cyklen med ud til dem, så ham Brian ved hvad der skal males på. http://www.sadolinfarveland.dk/butik/sadolin-farveland-soren-torben-aps

profilbillede
  • #10   3. feb 2013 Okay super fedt tak for Info smiley ja fordi kigger lidt efter en der kan male min bare samme farve igen og godt med klar lak smiley da den er godt falmet smiley når du finder ud af en pris på din må du da godt smide en besked smiley

Kommentér på:
Før og efter glasblæsning og en gang pulverlakering

Annonce