{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.533 visninger | Oprettet:

Honda CBR 600 F valg af kåbe og udstødning {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er en rookie inden for mc verdenen hvad angår at skulle skille ad og samle igen, og søger derfor nogle gode råd/tips til nogle spørgsmål som jeg har da jeg ønsker at give min skønne Honda cbr 600 F et lille ansigtsløft inden at sæsonen starter.

Hvilke typer kåber kan jeg få til at passe på mc´en? Kan alle cbr F modellernes kåbe (F2, F3,F4, F4i) monteres på den gamle F model? Er især interrasseret i en cbr F4i kåbe som jeg har øje på.
Har et ønske/drøm om at få konstrueret dobbelt eller enkelt Tail pipe på mc´en (sikkert ikke lovligt vedr. syn men kunne nu være sjovt) Er der nogle som har nogle erfaringer om dette kan lade sig gøre med hensyn til plads?
Links til oplysninger etc. Er yderst velkommen
På forhånd tak for hjælpen
Hilsen rookien smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CBR 600 F valg af kåbe og udstødning
  • #1   9. feb 2013 Eventuelt nogle gode sider til reservedele til Honda cbr 600?

  • #3   9. feb 2013 Jeg er i skrivende stund ved at føre udstødning op under sædet, skal hilse og sige der ikke er meget plads til det..

  • #4   10. feb 2013 Mcén er Honda CBR 600 FR fra 1994.

    Jeg har en F4 kåbe på nu men ønsker at få en F4i kåbe på. Er der de store ændringer fra F4 kåben til F4i vedr. montering og plads?


  • #5   10. feb 2013 Rene: Lyder spændende. giv endelig lige melding om resultatet ^^

    Nej tænkte nok at det ville blive et problem og er ved at søge på nettet efter nogle udstødninger/udstødning som er mere ovale eller ruder formet. måske dette kunne give lidt ekstra plads.

    Måtte du selv konstruere røret fra motoren til potten eller er der mulighet for at der er en fra en anden model som man kan tilpasse?


  • #6   10. feb 2013 Jeg er selv igang med at konstruere rør op til to små runde potter under sædet, jeg skal nok lægge billed op når det er færdig...

  • #7   10. feb 2013 Men det skal nu nok lykkedes, jeg er kommet igennem bagsvinger og mangler resten af vejen op til potterne, men er lige løbet tør for rør og bøjninger...

Kommentér på:
Honda CBR 600 F valg af kåbe og udstødning

Annonce