932 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Dubai mc handler Udstyr Dubai mc handler Udstyr

Nogen der har været i Dubai, og ved hvor man kan købe udstyr til mc,
(alt, Læder, hjelme,handsker, udstyr til mc etc)
Skal på ferie derned, og vil gerne have noget konkret,,
Ved der er google( har googlet i flere dage, men har ikke fundet noget særligt .Så hvis nogen har nogle reele links , modtages de med kyshånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dubai mc handler Udstyr
  • #1   16. feb 2013 hmmm
    Næsten...... Næsten... ik misundelig... god tur.. lyder sgu fedt.. smiley

mvh

• #2   16. feb 2013 Det først slutning af marts smiley men tak , næsten hvad menere du ..link plz..

• #3   16. feb 2013 Yes.. Har været i Dubai.. Kanon fed oplevelse., men lige med mc udstyr ved jeg ikke, men så en honda forhandler.. Du kan godt glæde dig.. Prøv Ferrari World.. Rutsjebanen.. 0-240km/t på 4.9 sek. :-)))

• #4   16. feb 2013 Det her var det tætteste jeg på noget der ligner en MC dernede smiley
    Der kører meget få MC'ere... Der er faktisk kun pizzabud på kinøjsere.
    I følge de lokale jeg talte med, var det pga. at man var udsat i trafikken...

Men god tur, det er en fantastisk by!!

profilbillede
  • #5   16. feb 2013 Morten N -

Ferrari World ligger altså ikke i Dubai men Abu Dhabi (naboemirat til Dubai) :-), en lille times køretur fra Dubai. Dubai er meget sjov (imponerende) første gang, men bliver lidt "old" efter et par gange IMO. MC-isme er ikke nogen voldsom stor ting i Dubai, de fleste cykler man ser, er MC-kurerer og udstyr udover hjelm er ikke noget de bruger meget af, dertil er det alt for varmt det meste af året.

• #6   16. feb 2013 I know... Men det er hele køre turen værd:-)

• #7   17. feb 2013 Skal lige siges, at jeg har været i Dubai før, og havde meget svært ved at finde Mc butikker, dem jeg fandt solgte china Bikes, ..men tak ,,for ducatti link smiley

Kommentér på:
Dubai mc handler Udstyr

Annonce