1.151 visninger
|
Oprettet:
Forslag til Nummerpladeholder Honda CBR 600 f4! {{forumTopicSubject}}
Hej Mc-Galleri!
Går og leder efter en meget diskret nummerpladeholder. Er der nogen forslag?
Og er der nogle der har erfaringer med at køre uden den lovpligtige refleks?
Tak på forhånd!
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 15 MC-er: 4 Emner: 33 Svar: 878
okt 2012
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 33
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 15 MC-er: 4 Emner: 33 Svar: 878
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.962
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 1.073
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 469
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
okt 2012
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 33
Mange tak!!
Forslag til Nummerpladeholder Honda CBR 600 f4!