{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Whitewall fordæk ( måske og bag ) {{forumTopicSubject}}

Hej ,
Jeg leder efter noget fordæk i Whitewall i 110/90/19 helst Metzler ,da jeg har fundet bagdækket i Metzler ( 170/80/15 ) til en fin pris.
Jeg ved Conti laver nogle Milestone , men hvor F...... finder jeg dem .
Kan finde dem i US, men så koster det tid og en krig i toldmoms / skat /fragt etc etc

Skulle nogen ligge inde med noget i brugt i den ( de størrelser ) der ikke er gamle , kunne det også være en mulighed .

Min Intruder , en 1400 fra 2004 har kun kørt 4000 km , men dækkene som ser sunde nok ud er fra 2002 !!!, så jeg er IKKE (som mekaniker ) stolt af dem . Måske de er blevet lidt hårde /glatte med tiden .

Men hvis der findes nogen derude der kan hjælpe med enten nyt / brugt , hører jeg gerne .....tak

Palle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Whitewall fordæk ( måske og bag )
  • #1   18. apr 2013 Jeg kiggede efter mine i MC-nøglen, og der er hvertfald whitewall dæk i alle mulige størrelser smiley du kan se den som .pdf-fil, ved at google mc-nøglen 2013 !

• #2   18. apr 2013 De sidste jeg købte var gennem eBay i tyskland.
    Classictyre kunne ik hjælpe, selv om de var på hjemmesiden.

• #3   18. apr 2013 cool TAK , jeg kigger der .Tak

• #4   18. apr 2013 (link fjernet)

• #5   18. apr 2013 Til Palle K

profilbillede
  • #6   18. apr 2013 Du kan lave dem selv jeg kunne købe en fordæk men ikke bagdæk størelsen og jeg arbejde meget på at lede efter dem , jeg købte hos Veteran impopøren i Skive en special malin til at male dæk med den , den er meget gummi agtig og nem at arbejde med

• #7   18. apr 2013 Nå , har fundet en der kan sælge et sæt til en superpris i Metzler , men fordækket bliver så i 100 , istedet for 110, men det har vel ikke den helt store betydning .
    Men de findes også i Conti , den der hedder Milestone ,
    Hvad skal man så vælge , Metzler har alle dage klinget af et kvalitets MC dæk i mine ører, men Conti er måske lis´så fint eller måske bedre .
    Nogen der har erfaring med dette ??

• #8   19. apr 2013 Jeg kører på Metzler fordæk i Whai vall 100/19 og den var billig på Dæk online , så vidt jeg husker ca 700 kr incl forsendelse , når du modtager den skal du ikke blive bange sor der er blå , når de er monteret vasker du den med en stiv børste og sæbevand , så bliver de fine hvide som de skal

• #9   19. apr 2013 Johnny, tak for info. ! Du kan ikke vide jeg er mekaniker og har monteret 100 vis af Specielt BF Goodrich med hvide bogstaver og sider ,der ja er blå ( beskyttelse) når de kommer -
    Men jeg har handlet via en forhandler på BG, jeg også fik mine 4 nye Conti 255 ére til min Audi til en billigere pris end Dækonline , Jeg ved ikke om man må reklamere herinde , men så skriver jeg ikke han hedder psnor.dk , og er et lille eenmandsfirma i sønderjylland . Han er god ,flink og billig !!

Kommentér på:
Whitewall fordæk ( måske og bag )

Annonce