{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Whitewall fordæk ( måske og bag ) {{forumTopicSubject}}

Hej ,
Jeg leder efter noget fordæk i Whitewall i 110/90/19 helst Metzler ,da jeg har fundet bagdækket i Metzler ( 170/80/15 ) til en fin pris.
Jeg ved Conti laver nogle Milestone , men hvor F...... finder jeg dem .
Kan finde dem i US, men så koster det tid og en krig i toldmoms / skat /fragt etc etc

Skulle nogen ligge inde med noget i brugt i den ( de størrelser ) der ikke er gamle , kunne det også være en mulighed .

Min Intruder , en 1400 fra 2004 har kun kørt 4000 km , men dækkene som ser sunde nok ud er fra 2002 !!!, så jeg er IKKE (som mekaniker ) stolt af dem . Måske de er blevet lidt hårde /glatte med tiden .

Men hvis der findes nogen derude der kan hjælpe med enten nyt / brugt , hører jeg gerne .....tak

Palle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Whitewall fordæk ( måske og bag )
  • #1   18. apr 2013 Jeg kiggede efter mine i MC-nøglen, og der er hvertfald whitewall dæk i alle mulige størrelser smiley du kan se den som .pdf-fil, ved at google mc-nøglen 2013 !

• #2   18. apr 2013 De sidste jeg købte var gennem eBay i tyskland.
    Classictyre kunne ik hjælpe, selv om de var på hjemmesiden.

• #3   18. apr 2013 cool TAK , jeg kigger der .Tak

• #4   18. apr 2013 (link fjernet)

• #5   18. apr 2013 Til Palle K

profilbillede