{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.699 visninger | Oprettet:

Evernoj
Evernoj
Tilmeldt:
16. jun 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Honda VF 750 Magna {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
Jeg har netop hentet mit næste vinter-projekt ...en VF 750 som trænger til en kærlig hånd og custom styling. Det drejer sig om nyt styr/spejle/greb, sæde, bagskærm/ lys, fremflytter sæt, og evt en sænkning. Derudover skal det irrede alu pudses og poleres... og tank/ sideskjolde skal omlakeres.
Hvis nogen af jer ligger inde med tips og evt links til nyttige sider som kan hjælpe mig vil jeg være taknemlig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda VF 750 Magna
  • #1   22. jun 2013 http://v4musclebike.com/

  • #3   25. jun 2013 hej hvordan går det med projektet jeg er selv i gang med en 700 super fra '88 jeg er dog lige pt. i gang med og søge efter potter der går vandret og med større lyd, hvis du kender nogen der ligger inde med links så må du sige til, go arbejds lyst

  • Evernoj
    Evernoj Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #4   27. jun 2013 Projektet starter først for alvor til efteråret. Jeg er dog begyndt at pudse ale delene ??
    Jeg er ikke nået til at undersøge udstødning endnu, men skal nok ha det i tanke??
    Derimod er jeg begyndt at kigge efter sæde... jeg vil gerne af med sissybaren og ha et andet sæde på. Er der nogen der har en og ide til montering af andre blink... da de eksisterende jo sidder på sissybaren? Inspiration til nyt sæde og blink modtages med taknemmelighed


  • #5   28. jun 2013 Hejsa
    jeg har pillet det originale blinklys, anderøv, bagskærm og sissybar af, nye blink og baglygter på, lidt en udfordring, når man ikk har prøvet det før, men jeg er SÅ glad for det foreløbige resultat - den er ikk færdig endnu, og bliver det nok heller aldrig... siddetasker og pølsen bagpå, dækker ledninger smiley


    profilbillede
  • #6   28. jun 2013 Mht benzintanken, så er der omkring 4 liter i reservetanken, når lampen lyser - altså 14 liter i alt... og min er en 700 magna fra 85 smiley

  • Evernoj
    Evernoj Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #7   11. jul 2013 Linda: den er fed! smiley

    Jeg vil dog gerne ha en mindre bagskærm på... der sidder tættere på baghjulet, og et mindre single/ lille dobbelsæde på. Kan man købe sådan et skærm samt sæde der passer eller er vi ude i noget tilpasningsarbejde?


Kommentér på:
Honda VF 750 Magna

Annonce