842 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

blink på styrender blink på styrender

Hejsa

Jeg har fundet nogle blink til styr ender fra kellermann: http://www.louis.de/_3034593d69bef3d67665837bcc222a8aed/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034096
De virker kun som forreste blink.

Men er det helt lovligt at kører med og findes der blink til styret der kan erstatte forreste og bagerste blink?
Så de blinker forud og bagud?

Kan umiddelbart ikke se et problem i at skulle borer hul i styret til ledningerne. Nogen med erfaring.

Det er på en Kawasaki Z750 2008

Håber nogen kan guide mig på vej. Syntes ikke de originale blink er så pæne!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blink på styrender
  • #1   29. jun 2013 Husk på at folk bagtil skal kunne se dine blink også når du har styrudslag... Loven er jeg som sådan ikke så bekymret over, mere at du ikke bliver ramt af en billist der havde overset du drejede eller lign.

Loven foreskriver at der skal være 24 cm. mellem de forreste og 17 cm. mellem de bagerste blinklys. Og så skal de kunne ses tydeligt på 100 meter (mener jeg det er)

• #4   30. jun 2013 Hvis dem på styret ikke kan erstatte for og bag. Vil jeg hellere købe nye led til front og bag i stedet for.
    Så bliver det bar end mirrors istedet de blink smiley

Jeg takker for jeres svar.

Kommentér på:
blink på styrender

Annonce