{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilbehør/lir til SV1000
  • #1   2. jul 2013 ebay er som udagngspunkt en go side til den slags...

jeg har selv ændret en del på en sv 1000 (sort)

du kan evt se om der er noget af det der kunne falde i den smag, så skal jeg gerne kvitere med links/kontakt til det du skal bruge...

• #2   2. jul 2013 Det der lidt er mit problem er at jeg mangler en side hvor man fx sv1000 som sin cykel også vælter det bare frem med udstyr og lir ,

Også mere så jeg kan få lidt inspiration..

• #3   2. jul 2013 ja den side findes ikke rigtig.. smiley

men du kan jo kigge på alle de svèr der er her inde, og så bruge der der falder i din smag...

min blev helt sort, der er der flere der ikke er så vild med.. smiley

• #4   2. jul 2013 Tror godt jeg vil beholde min i den blå farve, måske en anden tone men stadig blå..

Synes bare det lidt svært når man ikke kan "SE" på de forskellige ting rundt på forskellige sider :S

• #5   2. jul 2013 jamen du må da ha en ide om hvad det er du vil ha gjort ved den...

om det er et mørkt kåbeglas og et par nye potter

eller en usd gaffel og carbon hjul...

forstå mig ret... skal gerne hjælpe, men du skal sq gi mig noget at arbejde med...

• #6   2. jul 2013 som jeg ser det har du andre potter, blink, nummerplade holder, bagsæde skal, crash pads, underkåbe, og kåbeglas. Kunne være du skulle opgradere din affjedring, andre spejle, blå bolte fra pro bolt, hvis man er til det, stage 2 luftfilter og PC samt indkørring. PVM fælge hvis man har for mange penge ;-), supersprox kæde kit med blå kæde, sæder med logo, anden styrdæmper, der er så meget alt efter hvad man er til, om det er gejl til foran grill'en eller noget der virker på vejen.

• #7   2. jul 2013 Som Nicky skriver, findes en sådan side, hvor alle delene til alle modeller, er på lager, ikke.
    Mit bedste bud er også eBay.co.uk (ebay.com) og eller www.carpimoto.it
    - Sidstenævnte er nok det tætteste du kommer på sådan en side. smiley

• #8   2. jul 2013 Jeg siger mange tak for jers hjælp - kan fornemme at ebay nok er det letteste sted at finde lækkerier til den .
    Så nu det bare gå i gang med at ´lede.

og Emil H , tak for den ekstra side..

Kommentér på:
Tilbehør/lir til SV1000

Annonce