800 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Folie el lak Folie el lak

Hej alle!

Jeg har fået stjålet min mc, heldigvis har politiet efter vild jagt gennem Århus V fundet den igen!
Den er dog blevet hærget. Var super flot med hvid perlemor før og nu er den blevet sprøjtet med billig mat sort overalt, nr plade, forlygter, baglygter, gafler, klodser hele molevitten!

Mangler en der kan male billigt eller ligge folie på!
Nogen der kan hjÆlpe eller kender en?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • VVS hjælp 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folie el lak
  • #1   17. aug 2013 Undskyld, men hold kæft hvor bliver jeg sur når jeg læser sådan noget og de får jo nærmest ingen straf for at hærge andres ting på den måde, håber sgu der er en maler herinde der tilbyder af hjælpe dig, men i første omgang har du prøvet om du kan fjerne malingen med f.eks en klud med benzin ?

• #3   17. aug 2013 Hvis de har fanget mullaerne der huggede den, så skal de sgu da betale for hele festen.

• #4   17. aug 2013 få afleveret kåber til en maler det nemt klaret så de fine værre er det jo med gaffelben lygter og bremser

men kig på ebay køb nogle donar dele så du hurtigt flot på vejen igen og så kan du rense de andre dele og evt custommade dem og så har du altid nye dele liggene

århus det må da være Mcernes by i år

• #5   17. aug 2013 Et er at de skal betale, men kan de betale... sikkert ikke og så kan du kigge langt efter de penge.

Og det kommer sikkert ikke i retten før om 1-2 år. Der er så lang sagsbehandlingstid herhjemme med disse sager ;-(

Men uanset hvad skal det vel laves, og så må du tage erstatningskravet med i retten når den tid kommer.

Og så ville jeg også gøre som Michael, bare smid det ned til en autolaker.

• #6   17. aug 2013 Endnu en mc i århus stjålet???? Shit...

Kan det ikke poleres væk?

• #7   18. aug 2013 Det koster jo ikke mere end 4 5000 og få malet mc komplet så det kan da næppe svare sig og polere,

og kunne forstille mig at forgaflen bliver blank hvis man sliber og polere den , og forlygterne skal nok slibes med korn 3000 vand papir og så have en gang klarlak,

• #8   18. aug 2013 Alm. matsort på spray kan mange gange vaskes af med en stivhåret børste og fortynder. Værre er det med blank sort og andre farver. Måske et forsøg værd at prøve.

Kommentér på:
Folie el lak

Annonce