{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

bremserne hænger sgu', eller...? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har fået en honda cx500, havde kørt den til syn, synsmanden kørte en tur på den og godkendte den: lettjente 235,- eller hvor meget det nu var. Nå, men på vej hjem bremser jeg. Men bremseklodserne vil ikke slippe ordentligt.
Snakker med en om det, og han fortæller mig at bremserne hænger og jeg bare skal skille dem ad og rense dem. Har gjort dette men for det første slipper de slet ikke nu og når jeg trykker bremsen i bund bremser den heller ikke særligt kraftigt(altså hjulet standser ikke særligt hurtigt) Mistede en del væske da jeg tog den af, har det noget at gøre med noget? Jeg byttede om på de 2 bremse klodser må man det? hvordan får men bremse-cylenderne ud?

Håber der er nogen der svarer her, det blev vidst en smule langt. Tak.

MVH. Malik



Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bremserne hænger sgu', eller...?
Kommentér på:
bremserne hænger sgu', eller...?

Annonce