Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sort styr
  • #1   27. sep 2013 du burde vel kunne give det en gang grunder og male på det?
    er nok det jeg ville prøve. er jo ikke gratis med sådan et nyt styr.
    og nej er ikke maler smiley bare nærig ad helvede til

• #2   27. sep 2013 Jeg tror jeg ville få det sandblæst først , har selv haft malet alt for meget som er blevet lort hvis ikke alt krom er væk.. så overvej lige hvad . Blæs , grunder, maling og arbejdstid koster kontra et sort styr

• #3   27. sep 2013 Er det chromet, ska det glas blæses først. Og når det er et styr, ville jeg helt klart vælge pulverlak bagefter.

Nu ved jeg ikke hvor du er bosat, men jeg har brugt Gladsaxe metalsliberi, som ligger ude i Søborg. Har været meget tilfreds med deres arbejde.

• #4   27. sep 2013 hvis du maler det 3- 4 gange skal det nok holde, det har jeg selv gjort og så kan du barer male det igen hvis det ikke holder længe nok.

• #5   27. sep 2013 Nu er et styr på en mc, jo ikke noget man bare lige piller af og gør klar til og male på i en håndevending. Så det er ikke "bare og male det igen hvis det ikke holder længe nok"
    Må da være meget rart, at det er noget der holder mere end en sæson. Og pulverlak er ret så holdbart og vejrbestandigt - og er yderst taknemmeligt, over for påvirkninger udefra.

Er du glad for det styr du har..? Altså, er det et du er tilfreds med kørestilling, osv - så er det nok osse værd og ofre en mindre skilling på, og få det gjort ordentligt fra start af.

• #6   27. sep 2013 ja og i den sidste ende er det nok smartest at købe et sort styr.

• #7   27. sep 2013 Ja jeg må på jagt efter et andet, jeg er godt tilfreds med den køre stilling jeg har nu, men rent udsende mæssigt ku det være fedt, med noget der ligner et fra en crosser.
    Eller bare lidt fladere og lidt bredere.
    Tak for gode svar.

• #8   27. sep 2013 Ham her, mødte jeg på et træf i Østrig. Rigtig fine styr han har, i alle de farver du ku ønske dig. Pulverlakeret - dvs holder til nogle smæk.
    .

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=564204033615773&set=a.552616111441232.1073741828.552602298109280&type=1&theater

Er desværre bare ikke sikker på om han har en forhandler i DK... Men mc parts/Frank, har en hel del styr på lager.

Go fornøjelse med det.

• #10   27. sep 2013 Købte et sort alu-styr i Biltema til 249,-

• #11   27. sep 2013 præcist Olav det har jeg også sat på min cb 400n

• #12   27. sep 2013 Jeg fik glas-blæst og malet; Alu fælge, pulley, profil bagsvinger, sissy bar, fordhvilere, støtte fod - for 2100 kr, hos Gladsaxe metalsliberi... Så det er altså ikke værre end som så. Og er du tilfreds med dit styr, bliver det lige så godt som et ny indkøbt. De fleste fabrikanter i dag, bruger osse pulverlak.

Glem alt om og begynde og male på et forkromet styr selv. Og især et styr - der ikke lige er noget der er uberørt i daglidagen,,, bare min personlige mening

Bor selv i SV, og handler en del i biltema - det er langt fra alt du ka købe der, der er pengene værd...!

• #14   27. sep 2013 Det kommer lidt som en overraskelse, at et Rizoma styr ikke koster mere. Det jo meget godt grej de laver.
    Men ska du ha et styr med lidt spræl i - special styr, højt, bredt, custom - så slipper du ik med den pris der.

Jeg syns der er en eller anden form for kick i, og (såvidt det er muligt) lave tingene selv. Det nok derfor jeg lægger lidt energi i den tråd her smiley En tråd der er blevet for lang for mit vedkommende.

Håber du finder en løsning på det med styret, du bliver glad for.

• #15   28. sep 2013 Både Rizoma og det fra Biltema er den stil jeg gerne vil have, men hvad betyder
    "med oversize 28,6 mm ved styrindfæstning"

Jeg går ud fra 22 mm er standart for styr så vidt jeg kan se.

• #16   28. sep 2013 Oversize styret er 22 mm ved grebene, men stiger til 28,6 mm på midten hvor det fastgøres. De har også ganske almindeligt 22 mm, det var det jeg købte.

Kommentér på:
Sort styr

Annonce