{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.895 visninger | Oprettet:

Lakering af cykel {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg står med en ældre suzuki gs500E model, som trænger til en lille opfrisker. Har købt en cykel magen til i tyskland, så den får en lidt nyere motor og lidt nyere tank sideskjolde m.v. Men stellet skal jo være det samme, da det er derunder cyklen er registreret, så stellet skal sandblæses og omlakeres. Nogen der har kendskab til det?...skal det være autolak eller pulverlak? Nogen der kender muligheder på fyn og priser?
Håber på lidt kyndig vejledning smiley
Lars


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lakering af cykel
  • #1   28. mar 2004 Synd du bor på fyn, jeg vil anbefale du kommer til slælland og køre op til jyderup og for sandblæst, nu har jeg bygget biler og mc i 10-15 år, og jeg har aldrig set noget ligne det sandblæsning som de laver der oppe, også vil jeg anbefale du sprøjter med autolak da det er det bedste, pulver er ikke godt her i norden, hvor vi har så meget fugt og kulde, det gør, hvis det er pulver, så ruster det inde under, hvis det for en skramme, jeg håber du kan bruge min mail, ellers vender du bare tilbage, jeg kender to der lever af og male biler og mc. mvh Jan.

  • #2   28. mar 2004 Tak for tippet. der er dog nok lige langt nok til sjælland for at få det ordnet, men har du en ide om, hvad det koster at få noget sådan ordnet? Både sandblæsning og lakering.
    Hilsen Lars


  • #3   28. mar 2004 Jeg har fået sandblæst stell, og mange løse dele og det gav jeg små 2-3000 kr for, lak små 3000 kr, men jeg vil tro med regning små 5000 kr det er et gæt, jeg ved metal lak er sindsyg dyr.
    Jeg kan se du har et bredt stell, sørg for at få blæst det med meget fin sand så har maler nemmer ved at rette det op og male, og du for et meget flotter resultat, prøv og ringe til usa autodele i Odense og spør om de kender et godt sted at sandblæse, jeg har handlet meget i den butik, meget flinke folk.
    Og Lars hvis du finder et godt sted at forkromme så send en mail til mig på Honda@privat.dk, men jeg siger dig det er dyrt at forkromme, glæder mig til at høre om procekted. mvh Jan


  • #4   28. mar 2004 Jeg siger mange tak for hjælpen...ringer til usa autodee imorgen, så man kan få sat skub i tingene smiley
    Ved du noget om, at det ikke er lovligt at flytte dele fra en cykel over på en anden?
    Lars
    Skal nok skrive, hvis jeg finder ud af noget om forkromning


  • #5   8. apr 2004 det med at flytte dele kan jeg ikke se der skulle være noget galt i, jeg har selv to Honda, hvor jeg har taget alt det gode fra den ene og sat over på den anden, har du stemt på min bike???, ellers savner jeg en stemme fra dig. mvh Jan

Kommentér på:
Lakering af cykel

Annonce