2.684 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

200 bagende på harley softail 200 bagende på harley softail

hey MG.

går lidt med tankerne om at sætte lidt større baghjul på¨mcen over vinter. er bare lidt i tvivl om flg.

kan der komme 200 hjul på uden at skifte bagsvinger?

hvis ikke.

kan man evt tage en komplet bagende fra en night train (der er en på dba der har dette tilsalg) og smide over på min heritage? eller passer det slet ikke sammen?

VH Brian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning og afkantning af plænen. 900 kr.
  • Havemand 750 kr.
  • Havearbejde 4.000 kr.
  • Montering af nye tagrender i de gamle rendejern 1.000 kr.
  • Samle skab og senge (IKEA) 4.000 kr.
  • Demontering af brændeovn 4.380 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  200 bagende på harley softail
  • #1   10. nov 2013 hvis du har 130 på nu originalt..

så er der mange andre ting du også skal tænke på.. bla bag skærm, finders så der er plads til et 200 hjul.. samt bla
    rykke det forreste remhjul ud, så det flugter bagtandrem osv osv.. men ja det kan sagtens lade sig gøre..

mvh

• #2   10. nov 2013 glemte lige, at der skal også skæres i stellet for at få plads til et 200 dæk..
    mvh

• #3   10. nov 2013 så nej, du kan ikke bare sætte et 200 på..

uden at skulle skifte .

mvh

• #4   10. nov 2013 Den er jeg helt med på.tænker os mere om den komplette bagende fra en night train ville passe. Der er jo både hjul.skærm.svinger.fenders osv.

• #5   10. nov 2013 Hej det er ikke noger problem at bygge en night train bagende på der skal ikke! skæres i et stel på en softail (hvis der enlig skal ænderes noget på stel er det hvis der er fenderstruds på stellet i nu? de er dog lovlige at fjerne på en softail ifølge syn og SKAD. Og hvad der angår belte/kæde kan man få div. Offset kits. Ved custom chrome til billige penge. Så det er bare igang smiley ps: husk lige skatte far! de er jo ikke helt raske mer når man arbejder i harley! smiley mvh Søren

• #6   10. nov 2013 Der er ikke fender struts på nnu.se evt album:) dbs det faktisk er plug and play? Var bare ikke sikker på om software dele passer sammen fra de forskellige modeller op gennem tiderne smiley

• #7   10. nov 2013 jeg kan oplyse at der skulle skære i mit stell.. hvis jeg ville have 200 på...

og det er en NT, og som jeg beskriver så er det ved fendre, for ellers ville det bagstel ikke kunne komme på... 130--til 200 det passer ikke i bredden...og sådan er det..

og ja det er heldigvis blevet lovligt, det var det ikke dengang jeg overvejet det, så det blev ikke gjort..
    mvh

• #8   10. nov 2013 Ja oki smiley det havde jeg ikke lige fået med smiley

• #9   10. nov 2013 smiley smiley

mvh

• #10   10. nov 2013 Hæ Hæ..... Har kigget på stumperne, men blev enig med mig selv om at 200 ikke er bredt nok hvis en ombygning kommer på tale smiley

• #11   10. nov 2013 og alt over 180 - 200 fucker de køre engskaber der er op ..

......................

og nu kommer både du og andre og siger at der er jo ingen i forvejen .
    hvis det er rigtig
    så der slet ingen tilbage..

• #12   10. nov 2013 smiley det er ikke denne slags ombygninger man skal kaste sparegrisen efter hvis ønsket er køreegenskaber smiley vil man køre sving på betryggende vis, så skal der jo også stå en japser i stalden, det ved alle smiley

Kommentér på:
200 bagende på harley softail

Annonce