{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

Honda cbr 600 f2 gadekæmper {{forumTopicSubject}}

Jaaaa, så fik jeg skaffet mig en mc igen.
Det bliver et vinterprojekt nok langt vinterprojekt, har heldigvis allieret mig med min rombo som helt sikkert har hænderne skruet rigtig på.

Mine planer er en gadekæmper, som kan synes og bruges. Så ikke noget skift af stel eller forgaffel da det vil blive for dyr en omgang. Er på su så det hele bliver gjordt med de evner vi nu besidder.

Cyklen blev købt uden skjolde, hvem gider også betale for det ;)...
Pt har jeg bestilt følgende, f2 forskræm- mt03 lygte- koso dnbr2 speedo- rr 03-04 bagende med sæder og baglygte.

Den er pt blevet strippet lidt ned så jeg kan modificer bagende uden at skærer stellet!! Dk's lovgivning er skøn :), få lavet en underplade til sæde skålen / undertail.. Så jeg kan få tilpasset ledningsnettet til forlygten/bagende.. Regner med at spartle tanken ud så den bliver plan med stellet... Selv lave noget fiberglas mellem bagsjkold og tank..

Når det så spiller bliver det hele afmonteret, motoren malet, stellet malet, og kåbedelen samt hjul malet.. Hjul overvejer jeg lidt at få gjordt udenbys da jeg har hørt og min erfaring fra sidste cbr. Er et sted der hurtig kommer slid.. Regner med at holde cyklen i 3 farver aner dog ikke hvilket.

De detaljer jeg ikke helt kan få på plads må i gerne byde ind med så som sidespejle, blink og farver..

Jeg vil løbende forsøge at tage billeder af alt jeg laver så andre kan få lidt inspiration, har selv benyttet mig af ligende nemlig.. Cool god vind


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda cbr 600 f2 gadekæmper
Kommentér på:
Honda cbr 600 f2 gadekæmper

Annonce