745 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Bodyparts Bodyparts

Hey MC Galleri!

Kan det virkelig være rigtigt at man ingen steder i Danmark kan købe bodyparts til sin MC uden at skulle bestille dem hos Fiskers til dobbelt priser af hvad de koster i f.eks england (AJsutton)?

Jeg leder f.eks efter sideskjolde og bagcover til min XT660x'er

Hvor køber I andre lir og detaljer til jeres MC'er?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bodyparts
  • #1   30. dec 2013 Købte mit i england da jeg stod i samme problem smiley det sørgeligt

• #2   30. dec 2013 Nu skal jeg ikke "kloge" mig lige med dit spørgsmål, men så sent som i går søgte jeg på en baglygte (tombstone) - på 5 min. fandt jeg priser fra 375 til 625, kun ved DK forhandlere, så det kan i den grad betale sig at undersøge priserne lidt inden man bare bestiller. Jeg blev da lidt overrasket over at der var så forskellige priser på samme lygte. Hvis man tager en hel ombygning, er der en del at spare ved lige at bruge lidt tid på at se sig lidt omkring. Som svar på dit sidste spørgsmål: hvor det er billigst, evt. brugt, hvis jeg kan laver jeg det selv men det er self. kun aktuelt ved custombyg.

• #3   30. dec 2013 Ebay, det går hurtigere og er billigere

• #4   31. dec 2013 Okay tak for tipsene. eBay lader til at have rimelige priser, men det er godt at høre at der er stor forskel på priserne hos danske forhandlere, jeg skal bare ud og se mig omkring ??

Godt nytår og tak for interessen

Kommentér på:
Bodyparts

Annonce