922 visninger
|
Oprettet:
ER6-f - Nyt lir.... {{forumTopicSubject}}
Håber i synes om det, hvis ikke, så er det også ok
Det er Rim stripes, bolte og greb
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.695
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.695
jul 2013
Følger: 28 Følgere: 226 MC-er: 9 Emner: 48 Svar: 813
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.695
havde faktisk ikke set de kunne justeres fra Shorty til alm.lang....opdagede jeg først da jeg havde monteret dem haha
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 813
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 13 Svar: 280
-Og lad så for he***** være med at have 1,5kg nøglevedhæng til din mc nøgle, det ser jo forfærdeligt ud på din forgaffelbro :s
maj 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.695
Købte dem på Ebay.co.uk, ser lige om jeg kan finde forhandleren
og forbroen, det er ikke MIG der har ridset den sådan, men forrige ejer.
Jeg kører normalt ikke med vedhæng på min nøgle...
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
Men ja det pyntede da bestemt
feb 2011
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 382
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 5 Emner: 4 Svar: 147
Er de noget værd? altså virker de solide nok og sådan, kan se de bliver sendt fra kina så man kan jo tvivle
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.695
Og ja fra kina land, men de virker ok, og prisen er fin...
sep 2010
Følger: 20 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 91
ingen problemer i det.
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.695
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.695
ER6-f - Nyt lir....