696 visninger
|
Oprettet:
Tank-skal på CBR {{forumTopicSubject}}
Har siddet og kigget lidt efter kåber til CBR, og mange af de uoriginale har sådan en plastkappe af en art til at sætte over tanken. Er det noget der bruges på US model eller er det bare som "bonus" så man kan slippe for at lakere tank? Tænker lidt at købe sådan et kit i stedet for at skulle hen og lakere osv. Det virker jo nemt...
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
dec 2007
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 5 Svar: 391
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
dec 2007
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 5 Svar: 391
http://www.ebay.de/itm/Verkleidung-Fairing-fur-1991-1994-Honda-CBR600-CBR-600-F2-91-92-93-94-ABS-2/181308816660
Kunne jo godt se det sjove i at skifte farve på hele maskinen uden at skulle have fat i malerbøtten.
Og ja jeg ved godt at pasformen nok næppe er perfekt. Til gengæld kan jeg godt lide prisen hehe
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
Tank-skal på CBR