Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad koster Yoshimura pot?
  • #1   26. apr 2014 Og hvor i DK kan man købe dem?

• #2   26. apr 2014 Af hvad jeg kan se ved en google søgning, så ligger en slip on på cirka 4-5 tusinde kroner smiley
    Den kan blandt andet købes på Amazon.

Mvh

• #3   26. apr 2014 Kan jo google det en lille smule, findes mange muligheder at finde en sådan potte. jeg dog rekommendere at kigge på en Delkevic potte også, uden DB lyder den super godt, og den er noget billigere en Yoshimura potten.. Du kan se Delkevic potterne under min Blackbird da jeg har et sæt på. Kostede 2500 og monterede dem selv.

Men er et par links:

1. http://www.krogmc.dk/index.php?inc=yoshimura.htm

2. (link fjernet)

3. (link fjernet)

Held og lykke!

• #5   26. apr 2014 Tak for oplysningerne smiley

Hans er det ikke noget med at efter montering så skal der justeres et eller andet på motoren?

• #6   26. apr 2014 OC,

Skal ikke hænge mig op på det, men hvis cyklen køre fint fra starten tror jeg ikke der normalt skal meget andet til, men klar hvis den med nye rør kør dårligere er de måske en god ide. Da jeg fik mine Delkevic potter skulle jeg allerede til Næstved og rulle min cykel samt sætte en PCM på blackbirden, så min blev jo justeret pga af det.

Men jeg ved jeg spurgte bagefter fordi jeg pillede ud mine DB, om jeg så igen skulle ned og justere, men det er/var det ikke bruge for. men ring til Troels som ejer testbænken og lav en forespørgsel omkring nye potter og finjustering. Når det er sagt er jeg ganske sikker på at mange her på MCG kan give dig et 99.5% svar omkring hele forløbet og god rådgivning.

Mine potter købte jeg her, som sagt 2500DKK alt inclusive. http://www.delkevic.co.uk/?section=shop&product_category=exhaust_s7rhj kommer fra england, so ingen toldmoms. smiley

Kommentér på:
hvad koster Yoshimura pot?

Annonce