Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  polering
  • #1   15. dec 2004 du skal starte med sandpapir korn 150 og gå så cirka 100 korn højer hele tiden indtil du når korn 400 derefter skal du slibe det med vandslibnings papir korn 800 så 1000 og til sidst korn 1200.... du skal slibe alle hakker og ridser ud så det er helt glat og så kan du gå igang med at polere med autosol + polerskive... god arbejdslyst smiley

• #2   15. dec 2004 tak for hjælpen christian, hvis jeg sender den til dig kan du så ikke lige gøre det ha ha.

god hjul!

hilsen renè

• #3   16. dec 2004 hmmm det er jo den svære måde ....

jeg har lige poleret min motorblok .....
    tog først malingen af og havde en slibeskive og noget der hedder alu glans ...... først en tur med det og så en tur med en polerskive tjaa. så ser dte monster godt ud ....
    der skal jo ikke være ridser hvor du gør det ellers vil jeg osse sige sandpapir ..... arbejd arbejd osv .....

ps det til at slibe med koster ca 400 kr ... og kan købes her ....
    http://www.slivern.dk/

se billeder på min profil så kan du se mit arbejde og lig en stemme på min hest

• #4   16. dec 2004 ja jeg glemte lige at sige at du skal bruge noget lakfjerner først ellers tager det 10 gange så langtid.... god jul til jer osse smiley p.s jeg gider ikke polerer noget det kræver god tålmodighed ha ha.....

Kommentér på:
polering

Annonce