997 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

LUCAS Gaffelbro LUCAS Gaffelbro

Hej er der nogen der kender til denne gaffelbro ? Har lige købt en og mont. den smiley så langt så godt MEN den kan sku ikke rigtigt være der for kåben smiley Og det var nu meningen ellers er alternativet vel at kåben skal af smiley for er ikke meget for at skulle save i kåben for så bliver der noget med kåbe glasset osv ( Ps. den der er billed af er ikke en Lucas men de er ens )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LUCAS Gaffelbro
  • #1   7. jun 2014 Jamen næsten alle de tyskere, man ser med "superbike-lenker" har da savet i deres kåbe... Jeg troede at det var et must

• #3   7. jun 2014 Arrh det passer ikke Hr Bond - oftest skal man save men man kan undgå det hvis man vælger et styr som kan være der- men korrekt at det kræver lidt grundig forberedelse.. Polo motorrad har et styr på deres hjemmeside som i altfald passer på en rc 24 direkte.

• #4   7. jun 2014 Hvis man læser udbydernes info af de tilgængelige til VFR 750 RC36, så fremkommer der fra dem alle, at der skal saves i kåben.
    Men når man har så meget tid som dig smiley så kan man måske godt finde frem til noget. Der er nogen, det har brugt en del kr. På at sætte andre bremse og koblingsmastere på.
    Hvis du vælger et lavere styr, så går ideen vel fløjten med en højere kørestilling ?
    Men smid et par billeder ind af din mc, Rasmus, så vor ven i nød kan få lidt hjælp. ( og jeg kan blive klogere)
    smiley

• #5   7. jun 2014 Det er jo RC36 /1 der er tale om og ikke RC24 - den har jeg også selv lavet ombygning til uden at save i kåben. Rasmus, jeg troede at det var en 36'er du havde, indtil jeg tjekkede din profil.
    smiley

• #6   7. jun 2014 Som om
    De der Lucas findes i en masse forskellige versioner, der må følge en "Teilegutachten" med til den du købte. Jeg har selv en Lucas bro på min RC 36 fra 90, og der er ikke rørt ved kåben. Umiddelbart kan jeg dog ikke lige se hvad min model er for en.
    Hvilket styr skal du have på?

• #7   9. jun 2014 Tak for svarene tror det lige går med det styr jeg " fik " med til broen det går lidt imod tanken og kåben smiley Men skal lige prøve om jeg kan finde et styr som er bedre smiley

• #8   9. jun 2014 Hej Igen
    Det kan jeg ikke benægte at fabrikanterne påstår smiley - Jeg ved bare selv hvad jeg har gjort mig af erfaringer. Jeg kører selv med sådan et her http://www.polo-motorrad.de/de/streetbar-lenker-silber-22mm-alu-82-x-7-5-x-6-4-cm.html og det har i altfald muliggjort at jeg ikke har skulle forlænge hverken kabler eller slanger. Dog kan man sige at min motorcykel er lidt uden for sammenligningskategori fordi den nu kører med en CBR 900 forgaffel og en hjemmebygget bro bygget af en dygtig tysker
    Men som ønsket et billede

profilbillede
  • #9   9. jun 2014 Ok Tak Rasmus smiley Mit ligner dit på billedet . men er et Lucas 0365 som er 75 cm. bredt .... Måske jeg skal prøve et der er breddere smiley

Kommentér på:
LUCAS Gaffelbro

Annonce