827 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

260mm støddæmper ? 260mm støddæmper ?

hej folkens.
jeg står og mangler nogle støddæmpere til en gammel honda, den skal bygges en del om og nu står jeg og mangler et sæt støddæmpere som helst skulle være 260mm, men kan ikke finde nogle nogen steder, kun til scooter, atv og crossere, så tænker jeg lidt om 2 fra en atv/crosser er stærke nok til vægten på cyklen, det er en vt1100 så den vejer jo lidt, sådan en cross støddæmper kan jo klare en del prygl.

nogle som har lidt forstand på det område eller ved hvor man kan få mc støddæmpere i den størrelse (måske en som ligger inde med et sæt) så vil jeg meget gerne høre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  260mm støddæmper ?
  • #1   29. jun 2014 har du prøvet at søge på hagon?

http://www.hagon-shocks.co.uk/

• #2   30. jun 2014 det første man skal tænke på er fjedrene på den dæmpere du skal ha på. De skal passé til cyklen. ; din + Mc´ens vægt . hydraulikken er det næste, hvis eller det er en gas dæmper at fornuftig kvalitet, kan man shimse den om/op til det du ønsker og har brug for.

F.eks et par gamle Ohlin dæmpere kan man somregel hæve eller sænke inden I, 15-20mm. og ellers kan man lave Nye bundstykker så dæmperen passer I højden.
    Jeg byggede et par gamle Ohlins om til min 900, da jeg skulle ha 17" hjul på, og ikke ville ændre på cyklens frihøjde .. Det virker 200 gange bedre end det originale ..

• #3   30. jun 2014 Ikon Suspension (tidl. Koni) angiver også mål på deres dæmpere, og ud fra applikationslisten kan du sikkert skyde dig ind på den rigtige fjedertykkelse til din cykel ud fra, hvilke cykler en 260mm lang dæmper ellers bruges på.

Ellers spørg dem, de har set et og andet genem årene smiley

Kommentér på:
260mm støddæmper ?

Annonce