{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Greb er for lange/fingre for korte! {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har lige købt mig en dejlig Suzuki GSX 400 fra 81 af, og den køre som en drøm, og er rigtig glad for den.

Men jeg har hurtigt fundet et ret stort problem...

Mine fingre er for korte til at naturlig kunne gribe efter kobling/bremse grebene. Så derfor får jeg ret hurtigt ondt i mine fingre da jeg skal overanstrenge mig hver gang jeg bruge min kobling.

Da det er en gammel so, så er der selvfølgelig ikke justerbar greb, som moderne cykler har. Har været nede ved min lokale Suzuki forhandler/værksted, og spørge om man kunne skifte dens greb. De fortalte mig at fordi den var så gammel, så skulle man skifte hele grebet, og ikke bare dens "arme".

Kan det virkelig passe? Og hvor svært er det at skifte hele grebet? smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Greb er for lange/fingre for korte!
Kommentér på:
Greb er for lange/fingre for korte!

Annonce