{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.772 visninger | Oprettet:

Gasblæse og pulverlakere mc stel - Hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har købt mig en Kawa zx6r 636 fra 2002 - Jeg er overordnet tilfreds med Mc`ens udseende(ellers ville jeg jo nok heller ikke have købt den til at starte med, fristes man vel til at sige) - Men, men, som altid er der jo er par ting, deriblandt det faktum at stellet er fesent alu-farvet. Ikke rigtigt sølv alu ej heller den mere "gyldne", bare rigtig røv sygt - Så jeg vil gerne have malet så meget af stel/ramme samt forgaffel mv. matsort - Helst pulverlakeret, da det både er billigere og holder længere/bedre end alm. autolak.

Jeg har læst mig til at såvel, mener det var gasblæsning, samt pulverlakering ikke er voldsomt dyrt, men hvor kan jeg få det lavet på Fyn, sønder-/midtjylland(bor i MIddelfart).

Dette er iøvrigt min første Mc og det skulle gerne være et projekt til når Mc´en stilles væk for vinteren her om en 1½ måneds tid - Jeg har tidligere roddet meget med biler på hobby plan, men ikke meget med Mc`er. Er der noget i forhold til adskillelse i vil mene jeg skal holde mig fra!? Jeg ved godt at sidstnævnte er et tænkt spørgsmål, da i jo ikke kender min formåen, men i ved sikkert hvad jeg mener, da der ofte er noget som de der har roddet med noget i mange år, med det samme tænker: "lige præcis det der skal han ikke røre ved, for det kræver ekspert/prof viden!"

På forhånd mange tak for svarene!

P.s. Inden der er en håndfuld sure gamle mænd(Ironi kan forekomme!) der skriver: Brug forum og søg, så har jeg søgt og læst hvad jeg kunne finde om om-/lakering af stel/rammer, samt pulverlakering mv. Men ikke fået mine spørgsmål besvaret til fulde, så nu hjælper jeg med at holde liv i dette fora! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gasblæse og pulverlakere mc stel - Hvor?
Kommentér på:
Gasblæse og pulverlakere mc stel - Hvor?

Annonce