{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Suzuki gs 500 årg 1998
  • #1   4. jan 2015 Jeg har en gs 500 F fra 2004 (fuldkåbe) og den har oliekøler smiley

  • #2   4. jan 2015 Er den så født med kåbe , for så skal den have oliekøler , men er det en tab kåbe er den vist uden køler ??

  • #3   4. jan 2015 Den er født med kåbe, da det er en gs 500 F fra 2004 smiley

  • #4   4. jan 2015 Ja men spørsmålet er jo om når man bygger på en e model og det lader til at der ikke skal olie køler på eller et er ihvertfald ikke noget man monteret da de kører tab kåber som er eftermonteret

  • #5   4. jan 2015 Du har allerede den vigtigste del af fuldkåben, jeg ville gemme pengene til den næste MC.

    Mvh Brian


  • #6   4. jan 2015 Brian s , jo det kan der være noget om , men når vi hygge bygger er det normalt ingen ting med gensalgs værdi at gøre for det er ret sjælden man holder pengene hjemme når man sælger , og nu kommer der sikkert mange gode Eksempler på hvor meget den eg hint har tjent på deres motorcykler men jeg har i mange år levet af at handle og motorcykler er noget jeg betragter som en omkostning ?
    , den får heller ikke helkåbe p før jeg finder en billig , jeg har bestilt i Tyskland en plov som skal males sammen med skærmen i blå og så ser vi en anden gang hvad jeg finder på
    Men jeg hygger mig med at finde delene og bygge og det er min lille hobby


  • #7   4. jan 2015 Det er også helt ok smiley

    Jeg opfattede fuldkåbe som et ønske om en sportslig MC. ( det ville jeg have ønsket smiley ) og så havde en bandit, været langt klogere at sætte pengene. De fleste ejere af en gs500 har den pga prisen. Og hvis prisen på en så billig MC er vigtig, så er det ikke den bedste investering at kaste penge efter "ligegyldig" plast.
    Men det ved du jo alt om smiley

    Det eneste vigtige er at du er glad smiley
    Mvh Brian


  • #8   4. jan 2015 Jeg kører kun 2000 km om året og er medlem af Suzuki Club skandinaviia og vi kører til lidt i Norge og Danmark hver år så der betyder ikke så meget , jeg har haft en bandit 600 , den sagte mig intet og var nok den kedeligste maskine jeg har haft og karikterløse , den er en super solid maskine og kører fint men er så kedelig i mine øjne , men det er min mening smiley

  • #9   4. jan 2015 Jeg eftermonterede selv kåben på min gs 500..
    Der ska efterfyldes med olie lidt oftere da olien blir lidt tyndere pga varmen..

    Men drop at monter olie køler smiley


Kommentér på:
Suzuki gs 500 årg 1998

Annonce