1.393 visninger
|
Oprettet:
Probolt.dk problem {{forumTopicSubject}}
Hej her inde .
er her nogle som har prøvet at bestille varer fra probolt.DK og evt. Oplevet problemer med at få godkendt sit Kort, jeg kan ikke komme videre fra betaling, på trods at at jeg jeg har prøvet 3 forskellige Kort.
Den skriver dette
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 916
En skam der ikke er et alternativ til Probolt, da jeg generelt ikke har meget pænt at sige om dem.
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.215
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.789
http://www.pro-bolt.com/
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 916
Der er lidt sparet på den i forvejen dyre forsendelse ved at vælge dk udgaven.
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.215
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 1.564
"Pro-Bolt Danmark
Pro-Bolt har i årevis leveret produkter til mange kunder i Danmark. Med henblik på at dække hele det Danske marked, har Pro-Bolt lanceret en Dansk side www.probolt.dk, til udelukkende at servicere det danske marked med priser i Danske Kroner, transport prissat i overensstemmelse hermed og vigtigst af alt; fuld teknisk og salgssupport til rådighed i Danmark af Jysk Racing ApS. Uanset om du ønsker at genopbygge, tilpasse, forbedre eller mindske dødvægten på din cykel til banebrug og uanset om du har en Streetfighter, chopper, sportscykel eller Superbike, vil vi sandsynligvis have en bolt til din motorcykel. Faktisk kender vores produkter ingen grænser, da vi leverer til en bred vifte af producenter indenfor industrier som luftfart, fitnessudstyr, speedbåde, cykling, sejlsport og modelbygning."
jun 2014
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 63
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.408
Probolt.dk problem